miercuri, decembrie 01, 2010

Wednesday morning,rain is fallin'...

E a treia zi cand nu se mai opreste ploaia si eu nu ma dezlipesc de calorifer.E al dracului de rece desi stiu ca e singura chestie care-mi da caldura.
Sau nu?Nici eu nu mai stiu.Si credeam ca asta-vara a fost aiurea cu atatea dubii."Eu sau orgoliul meu?Asta e intrebarea..."In fine.
E 1 decembrie.Ziua Romaniei.O tara a carei istorii inspira oarecum curaj,dar pana la urma e o tara care se ineaca in propria toaleta.
"La multi ani!"in caz ca inca va mai simtiti mandrii de tara asta.
Si cum eu nu prea am inspiratie la ora asta,cred ca se datoreaza orelor nedormite si pumnului de pastile care-mi face stomacul gol sa sune ca basul trupei Muse in Hysteria,inchei.
Si asa nu prea mai ce spune,doar ca 1 an si ceva,si sunt constiient de ce am spus,si as fi putut spus-o chiar dupa ziua cand am facut de serviciu pt prima data impreuna,si daca ma gandesc prima data la liceu.Prima clasa straina in care am intrat,prima data cand au stat 2 in fata cancelariei,prima data,Nefertiti...

Same old,same odd,
Cosmin...


'till the end of time
i hope we've just begun,necunoscuto...

1 comentarii:

Unknown spunea...

Superba melodiaaa:X in rest n`am ce sa zic:-??