duminică, decembrie 05, 2010

How about it?

5 decembrie,acum 1 an eram intr-un autocar spre Cheia,aproape votimand pe cojile de mandarina ale Dianei din cauza ambientatorului aluia atat de dulce ca era gretos.Mai stiu eu pe cineva asa...de fapt 2 persoane daca stau sa ma gandesc.
Dar cum cred ca sufar de "tulburarea disociativa de identitate"(personalitate multipla) intr-un grad foarte primar si constiient,am pus copilul plangacios sa-si puna catelul in lesa;celuilalt copil din mine, obraznicul, i-am spus ca-i dau o bere daca il ingroapa pe ala miorlait si pe catel in gradina si planteaza porumb peste.Nu stiu de ce porumb,sau da.Mi-am amintit de Mort(imer) Rainey(i'm a wannabe)."Secret Window"cel mai bun thriller psihologic pe care l-am vazut(l-au dat acum cateva zile la TV d'aia mi-am amintit).Si mi-am amintit si de cine...nu,nu mi-am amintit.Scuze copilul are sindromul de zombie.
2 copii,1 catel,raman ereticul - sef de sindicat, rebelul cauzelor pierdute si Cosmin "maturul"(care e un nonsens in sine).
Ereticul-sef de sindicat va mai face cate-o postare-n care se descarca pe religia atat de...uhm...pitoreasca?
Dar nu prea iese,doar daca se umfla venea de la gat(de unde a 2-a calitate cea de sef de sindicat).
Ajung la rebelul cauzelor pierdute.Asta mai mult hiberneaza,dar si cand se trezeste.Lupta ca prostul pana la ultima suflare(sintagma stereotipica),si nu renunta nici cand e de renuntat.Sta implacabil in impotenta lui spirituala.
Si dupa mai e Cosmin - maturul,ala caruia ii place sa faca pe seful dand ordine celorlalte indentitati,dar ca orice sef nimeni nu-l asculta.
Cum am zis n-are sens,e de umplutura,dar totusi o diviziune trebuia sa-si asume defectele celorlalte,si plangaciosul doar se plange nu vrea responsabilitate asa ca toate oalele in capul sefului bleg.
In fine...
A inceput perioada fascinanta in care tot sunt reciclate filmele de desene animate.
Si m-am cam saturat sa nu ne spuna nimeni ca Frumoasa si Bestia s-au casatorit din convenienta,el sa scape de blestem si ea sa faca rost de acte,ca era straina.Dupa, Bestia a dezvaluit ca era homosexual si ca lui ii place sa se bage in jacuzzi cu ceainicul si ceasul.
Printul din Alba-ca-zapada era un voyerist si ii placea s-o vada sodomizata de pitici.
Bunica era iubita  vanatorului,dar lupul avea ochii,urechile,coltii...avea totul foarte mare,dar cum i-a prins Scufita rosie in timp ce,ma rog,intelegeti au hotorat sa-l omoare sa incaseze asigurarea de viata.
Pe iezi nu i-a mancat nimeni,lupul era vegetarian.Atat de vegetarian ca trafica cu plante etnobotanice,si maria chiar.Plante pe care iezii le-au cumparat si le-am fumat cu pipa lu' taica-su(mort de cancer pulmonar).Astfel aia mari au inceput sa se creada lupi si ala mic friptura,altfel de ce s-ar baga in cuptor?
O las balta.
Eu il astept pe Mos Nicolae sa-l bat cu o nuia,sa vada si el ce cadouri proaste face.

Pana atunci...Cred ca am descoperit o alta scindare,
Cosmin care bea vin fiert.


Ce alcoolic am devenit intr-un an...


Lovestruck Romeo...nu acelasi cantec patetico-romantic 

SELF THERAPY,SELF THERAPY!


Stejarul care face mere...

Mi-a picat si ultima frunza,Cristina
Mi-a ramas coroana ca sufletul,
Din umbra imi straluceste vina
Care imi balanseaza cumpatul.

Din trunchiul meu gol si uscat,
Se aud doar cariile flamanzi,
Pana si cucuveaua mi-a astupat
Scorbura in care te ascunzi.

Crengile mi le mangaie vantul,
S-au tot rupt ca sunt firave.
Am patat pe jos cu gandul,
Fructe stricate si flori moarte.

Eu nu stiu cat mai rezist,
M-ai lasat o silueta putrefacta,
Am fost prea ocupat sa exist,
Oare radacina mea e moarta?

3 comentarii:

Unknown spunea...

lasa desenelee cosmiin :)) ca nu mai esti ca in poza aia=)) bine recunosc s eu m`am uitat la viata cu louie si la tom si jerry serile trecute=)) :"> asa..eu astept postu de maine=))) snt curioasa:> si sa zici ms de idee :p chiar ca c vremuri erau acum un an8-> mi`aduc aminte faza cu vinu fiert..si cu berea de la 4 dimineata=)) hai ca astept sa vad c scrii maine:)))

Anonim spunea...

:)) de unde stii ca Mos Nicolae iti aduce cadouri?De unde stii ca sunt proaste?La cat de cuminte ai fost tu anul asta....mai mult de o nuia...poate un ciomag sa iti aduca...:))

Sasukita spunea...

Nu stiam ca si tu urmaresti Happy Tree Friends,deja te respect mai mult:D
Btw,ai o problema grava daca tu crezi ca bestia e gay,ca Alba ca zapada e o perversa si ca bunica era amanta vanatorului=))Bine,mie imi place si ma cam asteptam sa faci zici asa cv despre alea:))
O intrebare,tu ai vreo poezie mai vesela sau numai deastea depresive?