luni, octombrie 15, 2012

Condescendenta retorica...

Prea curand,huh?
Pai dupa calatoria asta in autobuz simteam nevoia...ce psihica, fizica, fierbe sangele in mine, sa ma cac in mortii cuiva.
Si m-am gandit unde ma pot comporta ca la un WCu' public. Blogul clar.
Stiti vorba aia americana cu gandeste dinafara cutiei? Pai sincer,asta a fost singura chestie care m-a tinut sa nu linsez jumatate din cei care circula cu transportul public pe traseul Campina - Magureni.
Si m-am gandit. M-am gandit din afara cutiutei de 15 m lungime,in care in ciuda marimii, ma simteam ca-ntr-o conserva de sardine. Exact asa.

Dar m-am gandit o suta si ceva de tarani printre care dusul e o nouatate exact cum e iPhone 5 in Romania, slinosi, nesimtiti, stransi la o lalta, striviti intre ei si-un cretin care nu-i suporta captiv intre rauri de sudoare, balene asasine (foarte periculoase, te omoara fara sa-si dea seama, ganditi-va daca-si pun si neorunul ala activ ca un emokid la munca ca devin clar arma de distrugere cu masa; cu masa de nivel astronomic) si retardati cu gura mare.
Toti inchisi in autobuzul...magic(daca mai stiti desenele) cu abilitati de climatizare absolut uimitoare: nu numai ca reuseste sa copieze temperatura de afara, dar o si imbunatateste.
Pe scurt daca afara iti clantane dintii-n gura, cand te urci in autobuz deja e criogenizare frate! Si cand iese in sfarsit soarele afara, in autobuz, ca sa vezi nivelul de tehnologie, e Sahara.
Si apoi incepi sa explorezi cu ochii fauna locala. Deci fara minciuna toti arata la fel. Adica da sunt unele variatii de gen, particularitati singulare dar per total e ca si cum te-ai uita la zoo la o familie de maimute, pana nu-ti spune ghidul care ce e, ti se par toti la fel.
Pentru ca asta suntem. Suntem niste maimute imbecile care nu stim decat sa urmam.
Daca la un concert Gaga o sa arunce cu cacat in public, doua zile mai tarziu o sa fie planeta plina de cretini care se urca-n copaci si se bat cu munitia din pampers.
Chiar vazusem zilele trecute la RezumatulZilei un articol despre cum in Japonia e la moda sa-ti bagi solutie salina in frunte pana se umfla ca o basica si apoi vorba lu' Vali sa-ti faci o pizda-n mijloc, ca sa ai o gogoase pe frunte.
Mi se pare absolut. Eu chiar vreau sa vad la noi ziua in care am trecut peste aia care se adreseaza dragut "Fa!" dar poarta camasi si papioane si pe terenu' de fotbal, sau peste frezele alea asimetrice semiridicate care depinde cum le privesti ti se asemana cu o goaza foarte paroasa, peste miscarea aia spasmodica a degetului in cluburi numita dans, peste trecutul strazii cu masina, peste moda asta;  cum ziceam vreau sa vad ziua cand o sa fie la moda sa-ti pui o pula-n cap. Pentru asta practic mai traiesc, sa ma trezesc dimineata si sa dau in autobuz de-o multime cu pule-n cap. Sa vin la liceu si sa vad pitipoancele cum se cearta care are pula mai mare-n cap, momentan se cearta care o are mai mare in alta parte,dar sa nu intram in subiecte gretoase.
Si nu va faceti probleme, o sa fie la moda!
Rezervati-va o pula de-acum.
Recent am descoperit, sau redescoperit ca lumea din liceul meu,dar nu numai, nu ma suporta, ma urasc sau nu sunt mari fani ai fetei mele gingase.
Tin sa le spun ca pe mine ma doare fix in varful pulii aleia pe care si vor lipii ei de cap intr-o zi.
Si chiar nu ma intereseaza.
Serios. Eu functionez pe principiul leului. Daca eu,Leul, m-am pisat de aici pana acolo, e teritoriul meu. Esti o hiena cretina, sinucigasa? Perfect baga-te. Eu mi-am facut datoria fata de...simtul comun si te-am avertizat, tu nu esti in stare sa pisi in alta parte si vrei neaparat sa intri pe taramul meu sa nu te surpinda cand te trezesti fara cap.
Si m-am gandit la ei si am zis ca intr-o seara sa se gandeasca ei asa sa se sinucida si daca a2a zi tot se intorc  sa ma urasca in voie e clar exista un Dumnezeu! Exista si aparent nici el nu ma place.
Dar nu vreau sa le bag idei in cap, vreau asa la initiativa proprie sa crape, pt binele planetei nicidecum al meu.

Si la un asemenea subiect nu putea sa mearga decat: 

Un sincer da-va-n pula mea,
Cosmin.

6 comentarii:

nartip spunea...

-Te salut generatie'n blugi!Ma oprii aci la tine cu comentaru(!) ca vazui ca tu nu esti 'prost'...si astept sa vad cum 'cresti'.Ce zici ma insel?Iti doresc succes si noroc.
-PS: dezactiveaza din profil aceste litere urate de control dupa ce pui antivirusul AVAST care este exceptional,free dupa ce te inregistrezi pe 12 luni cu re folosire perpetua si in limba romana.

Cosmin spunea...

Te salut si eu.
Daca te-ai insela, asta m-ar face un ipocrit,nu?
Multesc. Si de fapt folosesc Avasat cu licenta cumparata de...well de cand am aflat ce e ala internet.

Cosmin spunea...

Multumesc*

Cosmin spunea...

Si avast* multumesc Raluca

Nico spunea...

does someone need a chill pill? :D

Anonim spunea...

de fapt e ,,laolalta"