duminică, noiembrie 28, 2010

Leapsa...

George mi-a propus o "blogo-leapsa".Ce-i drept mi s-a parut interesanta ideea,pana am vazut anumite intrebari care par scoase dintr-un oracol de fetita de clasa a2a,si unele mai grav dintr-un oracol de-al lui Petre.Fi-ti atenti....

Principala trasatura a caracterului meu: Persuasiunea.
Calitatea pe care o prefer la un barbat: Onoarea.
Calitatea pe care o prefer la o femeie:Sinceritatea.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Ca sunt imaginari.
Principalul meu defect: Demnitatea mea e ca un organ sexual masculin,se face prezenta doar cand se indreapta,asa ca ma tot plang ca un copil rasfatat.
Ocupatia mea preferata: Frecat menta(menta si atat). 
Visul meu de fericire: Constiinta mea sa aiba amnezie...
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa ajung in Rai.
Ce-ati vrea sa fiti? Tot eram la proiectul de la anteprenoriala,pai presupun ca unul din aia care testeaza jocuri video...
Tara în care-as vrea sa traiesc: Japonia...
Culoarea preferata:Violet presupun.
Floarea preferata: serios?
Pasarea preferata: Puiul la rotisor...
Prozatorii mei preferati: Intre Arthur Conan Doyle,Karl May si Julie.Dar in niciun caz Rebreanu...
Poetii mei preferati: Eu evident :>... Nu stiu.Poate Stanescu(Nichita nu un anumit cunoscut)sau Blaga,dar daca e dupa cat citesc clar Lasc.
Eroul meu preferat: Batman,Batman...
Eroina mea preferata:Lanterna Verde,a nu ca e mascul.
Compozitorii preferati: Aici trebuia sa scriu Mozart,Strauss,Debussy sa par intelectual?
Pictorii preferati: Am aceasi idee de pictura ca de muzica
Eroii din viata reala: Clar Lunca..."Veniti azi la ora?","Mi-e sila";
Eroinele din istorie: Aia pt care s-au batut aia in Troia,Elena parca...
Bautura si mancarea preferate: Curry cu orez si bere.
Numele preferat: Evident Cosmin.
Ce detest cel mai mult: "pick me!pick me!"
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Petre:)
Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: Ce ziceam la inceput.Presupun ca lupta alora 300 de la Termopile sau era doar film.
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Ceva mai mare ca orice mascul homofob,dar si curajul ar fi foarte bine.
Cum as vrea sa mor: Pai cum voi muri,calcat de o masina...
Starea de spirit actuala: Seceta...
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Cele bine intentionate...
Deviza mea: "I must have died alone a long,long time ago..."


Nu e cine stie ce,dar macar am postat si azi.
....Cosmin.



Si astea sunt culorile gay?




Sunday morning...uhm...evening,tot aia...

1 comentarii:

Unknown spunea...

ma gandeam de unde naiba ai atata inspiratie sa postezi in fiecare zi:|foarte tare:))) faza cu stanescu si mai tare=)) eu care chiar ma gandeam k il admiri pe acel cunoscut stanescu:))) m`ai dezamagit:(

si ca sa inchei in mod special asa "piiick me pick me" :))) si cum era cu Sunday morning:X?