vineri, august 12, 2011

Mai ciudat decât un câine verde...

Știu că nu-mi stă deloc în fire să postez atât de repede, dar am avut un vis al dracu'de ciudat.
'Neața,apropo.
Am adormit pe la 2 a.m.,cred.Și cu toate că după ce veți citi majoritatea mă veți întreaba în ce spice shop am nimerit, cea mai periculoasă substanță consumată ieri a fost coca-cola.Și-o tigară de dimineață.
Mă rog.
Se făcea că eram invitat la o petrecere la casa unui bogătaș pe numele lui Arthur(și cu toate că tind să cred că a fost efectul advers la filmu' ”Arthur” pe care l-am văzut recent,ăsta nu era un copil mare-mă rog -era ceva gen rockstar:drugs,alcohol and hookers) și oricât aș încerca să-i pun o față, nu-mi amintesc.
Presupun că eram prieten cu el sau ceva de genu' pentru că mi-a dat cadou o cutie cu țigări în foi, cele mai bune țigări visate.Vrea să spun :CELE MAI BUNE ȚIGĂRI VISATE!
Da' spre dimineață când corpul meu din vis a cedat în fața alcoolului,am adormit într-un pat d'ăla 20x20m.Când m-am trezit,în vis, îl văd pe Arthur lângă mine mort.Nu de beat,mort pe bune!Și acum mergea o melodie d'aia de mister...
Așa,habar n-am cine l-a omorât,știu doar că n-am fost eu.Nu de alta da' eram atât de praf încât nu mă puteam ridica din pat ce să mai înjunghii pe unul de nșpe mii de ori.”Și cum știi asta dacă visai?!”...Experiența.
Când am văzut că nu respiră mortu' din vis înghețasem,mai ales că sunase unul la poliție,eu aveam cuțitu-n mână.Și aici se întrerupe că pe la 9:45a.m. mă sună un oligofren să mă întrebe dacă ăsta e numărul Alinei.
:) Într-o manieră de om bine-educat ce sunt și neînțelegând în ce univers mai sunt i-am răspuns frumos:
”Băi pizda  cinstea mă-tii a murit Arthur și tu mă întrebi de toate curvele?”Și i-am închis.
Nu știu cine era,nu știu cine e Alina,nu știu dacă e curvă da' sincer nici că dau 2 bani.
Și culmea am prins și somnul și visul.
Probabil că întretimp m-au găsit vinovat de moartea ăluia și m-au băgat la zdup că nu l-am văzut decât pe Alex cum îmi plătește cauțiunea.Ironic,huh?
Apare un personaj despre care îmi povestește Alex,unul Sebi. Să-mi bag degetele-n priză dacă știu de ce satana îl cheamă așa.
Alex cică făcuse cercetări și credea că acest Sebi(altul pe care l-am văzut da' nu pot să-mi amintesc moaca)era de fapt asasinu' lu' Arthur, și-mi furase și cutia de țigări.
Apoi s-a schimbat scenariul așa ca la animeuri și eram în curtea liceului și se întunecase și nu eram decât eu cu Sebi ăsta.
Și începem să ne ardem.Dăi,rupe-l,șo pe el!
La un momentdat îmi fute ăsta un pumn în față și-mi sparge ochelarii.Atunci am strigat un ”NUUU!” d'ăla dramatizat și am făcut ceva gen cum făcea Son Goku când se transforma în super sayian.
Și atunci ”i-am dat până l-am culcat” și i-am luat cutia cu țigări.Când să bag mâna în buzunar după brichetă se ridică asta îmi dai trage una mă bagă-ntr-un zid și pleacă cu țigările mele spunând ”Nu poți avea ce nu ști să prețuiești!”.
Și cam atunci m-am trezit.
Poate că e faptul că încă mi se pare că am halucinat de la paharul ăla de apă.Știam eu că nu-i bună!
Dar habar n-am ce a însemnat visul ăsta.
Și mai ales:
Cine pula pana mea e Sebi?
Ce dracu' mi-a furat?Pentru că e clar că are ceva al meu.
Ce satana mi-a provocat visul ăsta?
Și cel mai important UNDE GĂSESC ȚIGĂRI AȘA BUNE?


Toate acestea își vor găsi răspunsul în următorul episod...iar m-a luat valu'.
Dacă știți ceva, ajutați-mă și pe mine să-nțeleg.


Cosmin,the dream sucker.






3 comentarii:

Anca S. spunea...

si mie mi se intampla, dar faza mai ciudata este ca uit totul dupa ce ma ridic din pat, minune sa retin vreun detaliu ce m-a impresionat si un sentiment de deja-vu, cam atat. inainte eram chiar obsedata de chestia asta, dar am invatat sa nu dau importanta. subconstientul e de vina, si cateodata filmele horror :))

Anonim spunea...

se mai intampla sa ai vise de genul, cu siguranta se trage de la cola sau a fost ceva cu tigarea aia...oricum destul de interesant visul

Cosmin spunea...

Ok,singura tigara fumata a fost aia visata.
Somnambul?Abia imi gasesc bricheta dupa 3 cafele,da-ti seama cu ochii inchisi.
Plus ca e o chestie care ma cam sacaie oriunde dau de ea:
e ”țigară” cu ”ă”

si ce stii de cola si de unde?:))