joi, decembrie 09, 2010

Fata de bleg...

Realmente nu stiu de ce scriu acum,cred ca doar din mandrie si faptul ca postarile mele au devenit un fel de obligatie morala fata de Raluca si Raluca.
Azi am facut de serviciu in liceu in locul lui Stanescu.A fost cea mai idioata zi de serviciu din cate am trait.(Nimic nu se compara cu inceputul lui ianuarie 2010,ziua exacta nu mai stiu dar a fost dupa Sf.Ioan,stiu ca am mancat bomboane in timp ce profu' de geografie ne certa ca facem "greva";cum a facut si azi).
Redau aceasi intrebare care i-a chinuit pe foarte multi elevi,dar in special pe mine:
"Tu esti elevul de serviciu?"
Sa vedem...S-a sunat,nu mai e nimeni pe aici in afara de mine,care stau in locul elevului de serviciu,si imbracat in uniforma,da cred ca sunt ala care repara tonomatul de cafea.
In fine am avut o stare de mai bine lasa,asa ca majoritatea s-au intalnit cu un raspuns ironic,insa pe mine m-a intrigat o fata de la clasa a9a careia i-am raspuns la eterna intrebare("Tu esti elevul de serviciu?"):
"Nu e mama,dar e putin ocupata,are concediu prenatal ca m-a nascut."
Si fetita:
"Pai si atunci cine o cheama pe doamna profesoara?"pe ton cat se poate de ingrijorator,avand in vedere ca nu se nota picatura de sarcasm.
o_O
WTF??!?M-ai auzit?Ai auzit ce calamitate am zis?Dar cand imi revenisem s-o intreb disparuse.
Apoi m-au trimis la clasa a6a...
OMFG!!
Abia primisera laptele si cornul a si marul si arata Afghanistanul dupa administratia Bush mai calm si curat.
Doamne au aruncat o punga de lapte sparta care aproape mi-a taiat fata,n-are rost sa zic ca laptele curgea pe jos mai ceva ca Dunarea la izvor.Batai cu cornuri,mere aruncate pe post de grenade...Am parasit acel mediu ostil cat de repede am putut,dar frate soldatii ar trebui sa-nvete de la pusti.
In fine,mai toata ziua am stat cu castile in urechi.In sfarsit am si eu un telefon cu casti normale.Zic ca am telefon,pt ca scumpul meu 5310 XpressMusic e 5310 Xpress Particele.
Aceleasi prostii din totdeauna,baiat ciudat cu multipla personalitate,mama suparata ca ia baiatu' 10 in teze(Aaaa Andreea tu stii ce culoare are catelul profei eu nu stiu ce culoare au manualul si caietul),baiat schimba personalitatea,se enerveaza,baiat revine din punct de vedere mental la normal,dar nervos si da sa sune pe cine ar vrea sa-l linisteasca dar nu poate,baiatu' nu foarte inteligent in loc sa dea rosu a dat cu telefonul pana s-a facut peretele rosu.
Si ma duc sa nu invat pt teza de maine la romana,oricum stiu de acum ca voi lua 8.
Cosmin...



Voi fi un om mai bun,priveste-ma...
Stai pe acelasi drum...

2 comentarii:

Unknown spunea...

obligatie a? :))) stii ca prefer sa`ti citesc tie postarile in locul comentariilor luate de pe net sau dintr`o carte :-j si vorba ta la ce sa invat atata cand oricum o sa iau 8 sau 9 =)) in fine fata de bleg=))) azi chiar ai avut o fata de bleg:))) hai ca numai rad de moaca ta ca te inteleg :-< app geniala melodia aia:x

Sasukita spunea...

=))foarte tare postarea asta:DUite,dintr-o zi naspa,a iesit o postare foarte buna,cred ca una din cele mai bune postari ale tale:P
Alta treaba:cat de proasta sa fie fetita aia de la a9a incat sa creada porcaria aia?:))Iar la aia mici,daca te consoleaza cu ceva, ultima oara cand am fost la ei era sa-mi pice un pahar de lapte in cap:P
Si are drepate Raluca,e tare melodia:D