joi, noiembrie 11, 2010

Forsaken Blog,mai ceva ca mortii-vii cand e vorba de intors...

Salut?

Nici nu stiu ce sa spun.Desi ar trebui.Nu e prima data cand fac asta.Chiar a devenit o obisnuinta sa abandonez blogul si dupa sa mai fac cate o postare de 2 bani,sporadica ca sa-mi amintesc ca exist,deci procreez pe internet.
Cat a fost acum?Aproape 3 luni?Oricum nimeni nu i-a simtit lipsa.
As vrea sa va spun ca nu stiu cat va dura dar vreau sa profit ca am idealul de a face din blogul asta doza fidela de ironie ieftina si aroganta ticaloasa (da sigur si eu sunt Pikachu) din realitatea contorsionata de lentilele ochelarilor unui fraier de 16 ani care are atat timp liber incat se apuca sa-si povesteasca viata simpla pe un blog de care oricum nimanui nu-i pasa.
Dar nu toate nu sunt rele in viata cocosatului,mai bate raza aia de lumina,ii se spune Iulia(a mai aparut pe blog sub diferite pseudonime si cred ca a avut un post dedicat,dar mi-e prea rusine de cum scriu sa mai caut in vechiul blog).
In fine,nu sunt aici sa vorbesc despre viata mea,sau da,nici nu stiu,ce se facea cu un blog?
Azi m-am facut copac,la psihologie,dar scopul nu scuza mijloacele si nici mijloacele scopul.
Asa,m-am facut copac si ce interesant a fost...
Urat ca dracu' nemachiat,fara frunze si stramb,fara radacini,cu noduri-nu ca versiunea non-copac ar fi mai reusita-si toate astea ca sa aflu ca sunt un bolnav psihic megaloman...
Vai ce surpriza...Eu ce rahat mananc de aproape 2 ani?
Ma rog poate nu-i asa de grav,sunt unii cu probleme mai grave.
De exemplu,tu,care citesti acum ce scrie un nebun pe un blog prost uitat de lume.
Ma rog, asa sigur voi mai avea cititori,dar nu prea imi mai pasa.
Important e ca sper sa fac treaba...

Si daca tot ati venit sa vedeti un geniu:



Era un banc prost care spunea:
"Care-i culmea nebuniei?
...
Ca prietena reala sa te lase pt prietenul imaginar."

"Vai Cosmin ne ucide simtul tau al umorului..."
Da stiu, dar sunt modest.

Din lumea celor cuvanta doar in capul meu,
Cosmin

Say,say my playmate...won't you lay hands on me...Mirror my malady...Transfer my tragedy...Watch out!

1 comentarii:

Apar sub diferite pseudonime, dar mi se zice Iulia.:)) spunea...

:-w
Eu ştiam că am probleme grave. :))

Btw: să vezi ce bătaie îţi iei mâine. :-w