vineri, noiembrie 26, 2010

Doamne ajuta!

De ce oi face 2 posturi in aceasi zi nu stiu.
Dar trebuia sa egalez postul ala plangacios de azi."Sunt mic si prost,vreau sa ma tai!",are cineva o pila de unghii?
Pana la urma sunt Cosmin,nu sunt eu multe lucruri,dar sunt orgolios ce dracu'!
Si cum isi arata Cosmin barbatia?(Ca tot a venit vorba de dracu')
Pai luandu-se de unele dintre lucrurile cu care nu va fi de accord niciodata,crestinismul.
Ca si Voltaire(ca sa vezi cu cine mi-am gasit sa compar)am un dispret profund fata de acele creaturi cu aspect de om,dar cu trasaturi interioare(si in unele cazuri exterioare)de origine porcina incadrate in clasa sociala numita cler.
Da,da aia care au privirea aia de Marlon Brando in "The Godfather"cand te duci sa-ti ceri iertare de la bunul Dumnezeu.
Oh,bunul Dumnezeu.Cum de n-am inceput cu "El"(ca altfel ma bate)?
El care e atat de bun si iertator si ne iubeste pe toti,dar care te trimite la dracu'(la propriu)daca zici ca nu-"L" cheama Dumnezeu,ci Allah sau daca esti gay(ciudat ca desi sufar de homofobie sau xenofobie,cum vreti,in cazul asta ii iau aparerea si lu' Lucifer),sau daca indraznesti sa divortezi,sau mai rau;iti moare sotul/sotia dupa ceva ani buni reusesti sa te indragostesti de altcineva si ca orice crestin-orb-cu frica de Dumnezeu vrei sa te casatoresti,sa-ti implinesti dragostea si in plan religios,te duci la biserica si te lovesti de un"Neah!Unde te duci prietene?Dumnezeu intelege ca te-ai indragostit iar,dar in fata lui esti casatorit doar prima data,dar ca sa vezi ca Dumnezeu e bun,platesti tu dublu si te casatorim."
Cea mai interesanta chestie la religia asta este dictomul sfant"Crede si nu cerceta!".Nu l-am inteles niciodata,daca Dumnezeu e atat de mare si tare de ce sa nu-"L" descoperim?
Pentru ca te duci dracu'!Iar la propriu.Totusi e bine,ca ziceai in Evul Mediu ca Pamantul e rotund si se invarteste si te ardeau pe rug acuzat de vrajitorie,dar Dumnezeu e bun.
Ca tot am amintit de Inchizitia fratiilor catolici,eu vreau sa fiu Papa.Sa fiu omul care zice ca e mai buna SIDA ca un prezervativ si cu aceasi usurinta sa-l excomunic pe ala care zice ca e atentat impotriva sanatatii oamenilor,e de geniu,vreau si eu sa fiu atat de nesimtit.
Totusi apreciez sinceritatea lor,la ei e simplu"Vrei iertare,pune banu' frate!".E foarte simplu,jefuiesti o banca,omori 5-6 oameni,te duci la biserica platesti frumos si te duci in Rai,nu ca fraierul de cersetor care toata viata s-a inchinat cand a trecut pe langa biserica si a trait cu frica Lui,nu s-a spovedit? la Satan sa se prajeasca putin.
La noi e mai frumos.Proetul nu-ti cere bani,doar iti zice ca e bine pt sufletul tau.
La catolici e optional,vrei spovedit platesti.La noi vin din casa-n casa cu botezul si-ti zic ca e bine pt sufletul tau sau al celor dragi sa dai bani,si cum nici unul n-o sa zica"Eu vreau in Iad"normal ca toti se gandesc ca mai bine isi rezerva un loc pe lumea cealalta.Pomeni,parastase,pe care fizic nu te obliga nimeni sa le faci,doar moral ca "e bine pt sufletul celui care a murit".Cum dracu' sa nu fie bine mai ales cand popa isi ia partea lui.
Dupa ne miram de ce in sate cu drumuri de pe vremea lui Cuza se gasesc Maserati de 200.000euro.
Trebuia sa ajunga parintele la inmormantari mai repede,sa nu mai piarda atata vreme ca sunt unii care platesc anticipat slujba,care e mai scumpa ca celelalte costuri ale inhumarii la un loc.
Alta chestie interesanta e asta ca toti ne nastem pacatosi.Da asa e! Tin eu minte ca eram acolo un semi-zigot 3-4 saptamani si n-am tinut post,am mancat carne,am omorat unul dintre cele 16 miliarde de celule zigot din uterul mamei,si dupa m-am culcat cu zigotul de nevasta-sa,bine inteles cum vorbeam 3 limbi cursiv cand am ajuns sa fiu fat,am blasfemat in toate limbile pe care le cunosteam,bine ca m-am nascut si m-a botezat nenea ala cu barba si rochie care aproape m-a sufocat in timp ce ma baga intr-o oala cu apa de facut hipotermie si toti ai mei se minunau"Vai! ce frumos!".Iti dai seama daca muream nebotezat,ma duceam dracu' pt ca Adam a muscat ca prostu' dintr-un mar.Si ar fi fost mama indurerata(ca sigur e un soc teribil sa-ti pierzi copilul)si oamenii cu rochie neagra si barba i-ar fi ras in fata"S-a dus dracului si n-ai ce face!Ca nu e botezat!".Sau daca ar fi avortat,uuu,ma duceam si eu si venea dupa mine la nenea cu coarne.
In fine,alta data voi analiza Biblia ca sunt niste povesti acolo mai ceva ca eroii de la Marvel.
Pt mine Iisus ramane acelasi tamplar care a locuit langa un camp de hasis si dupa urma caruia au stiut sa profite niste baieti destepti,ai caror umasi violeaza copii si ii trimit dracului pe aia care mananca carne cand nu trebuie.

Huuu, ce bine a fost.
Si nu Andreea,nu vreau sa conving pe nimeni de nimic.Repet nu e vina mea daca incepeti sa va intrebati.
Cred ca trebuia sa ma descarc si eu in vreun fel si asa mi s-a parut cel mai ok,tot zice Petre ca il urasc pe cel de sus.
Oricum la cat de bine imi merge,s-ar zice ca Dumnezeu exista si se razbuna ca nu cred in el.Dar iar am uitat ca sunt ateu.

Cosmin...



Stefan, repet: sper sa n-ajungi ca mine ca e grav.


0 comentarii: