sâmbătă, noiembrie 27, 2010

"E noiembrie iar..."

Pana la urma am batut recordul personal,3 postari in mai putin de 24 de ore.
E sfarsitul lunii,sfarsitul toamnei,dar abia acum am inceput sa simt asta.
De o saptamana tot simt starea aia letargica,autumnala,starea de "inghesuie-te langa calorifer in timp ce te uiti pe geam la vant care incearca sa mai smulga cate ceva,sa nu fie singur".
Asta a fost,cel putin pt mine, prima sambata de toamna.
8.58,mama in interminabila ei criza de varsta a2a ma ridica din pat sa faca curat,sa mai schimbe cate ceva ca ii joaca hormonii "leapsa"la ora aia;eram si asa nervos ca o jumatate de ora inainte m-a trezit Adelina,sa ma intrebe daca ajung la prostia aia de olimpiada,la care oricum anuntasem ca nu ajung.De ce sa trezesti pe cineva la 8.23 sambata?Ti-a facut ceva in alta viata si vrei sa te razbuni?(Eu nu pot face asta;ma rog decat daca absolut urgent...sau am tastele deblocate :"> )
Ma ridic din pat,ma uit pe fereastra,observ ca din via aia verde si robusta care mi-a tinut umbra pana in octombrie n-au ramas decat niste nuieluse firave,aproape rupte de vant si soarele...Soarele nu da acum lumina sau caldura nici daca l-ai pune in storcator la viteza maxima.
Evit sa ma mai cert inca odata cu cea care cica mi-a dat viata si ma duc sa-mi fac o cafea.
Beau un cappuccino dulce privind pe fereastra mini-labradorul ala cum se rasuceste in cotet sa nu-i mai fie frig in timp ce se aude pe fundal sunetul aspiratorului acompaniat de mama care iar vorbeste singura.
Ies afara sa respir putin frig,doar am stat toata noaptea treaz si intru in bucataria bunicii.
Brusc am simtit mirosul ala de legume trecute,inmuiate in ulei langa bucati de os afumat(si asta trecut)ca sa faca eterna ciorbita.Mi-am tinut respiratia..."Saru'mana"si am primit un ironic"Mai ti-e rau?"inainte sa ma surprinda grija a continuat"...ca toata noaptea te-ai fatait pe la bucatarie(bucataria mea e langa camera lor:) )"."Mda...", si iar un fals"vrei sa mananci?","nu am venit sa vad daca mai ai niste coriandru uscat"am iesit si am respirat,mi-am amintit de ce uram perioada asta a anului,"perioada ciorbitei de os afumat",a carui iz mi-a terorizat copilaria cand se extindea in toata curtea si se impregna in orice ca ajungea sa-ti miroasa si parfumul a legume trecute inmuiate in ulei si fierte cu carne de porc.

In fine,am inceput sa-mi placa sa ma fac pe intelectualul postand tot felul de nimicuri din viata mea gen"Azi am fost de 3 ori la baie,dar n-am tras apa."
Dupa ce noapte am avut...
Ieri am venit cu 2(da stiu,n-am ceea ce se numeste viata si ma duc devreme acasa ca orice trist).Si cum stau la mama dracului,sunt niste autobuze geniale.Fantastice.Ca era un geam deschis,viteza rezonabila,vant=>curent.Ghici cine se misca aseara ca Robocop din cauza asta?
Sau sa aiba Raluca dreptate,ca sunt un mos si e doar reumatism?Mos cu hiperactivitate,tot sunt eu o anomalie in general,de ce nu?
Nu stiu de ce ma plang,intre nevralgia asta si traseul gastrita=>ulcer=>bypass=>hranire prin clisma=>moarte
care ma asteapta(si eu toate ca toate,dar furtunelul prin rect nu! asa ca moartea intervine mai repede),plus toti soferii carora le sar in fata,n-are rost sa ma preocup de sanatatea mea...

Doamne cat sunt de dereglat,am ajuns sa-i raspund constiintei...
Cosmin...




I. need an easy friend
I. do with a ear to lend
I. do think you fit this shoe
I. do but you have a clue...

E noapte,canta-mi sa m-adormi,
Inghesuie-ma cald pe perna ta,
Sufla-mi pace si da-mi somn,
Strage-ma,e noiembrie iar.

Cum era aia din"Sunday morning"?


EDIT:Cand am stari "naspa"si sunt acasa,Raluca,pazesc screensaverul telefonului pana face "scumpul"meu frate glume ieftine asta ca sa nu incerc sa fac pe spiderman si sa descopar inevitabil ca exista gravitatie. Si tot din acelais motiv editez postarile.

4 comentarii:

Raluca spunea...

Ma simt foarte importanta ca ai ajuns sa te gandesti la ce ti`am zis eu si inca iti mai aduci aminte:>:))ia zi pe cat e ziua mea ha?:-w glumeam:-j foarte tare faza cu mama te inteleg k si mama e la criza varstei a 2-a si o apuca si pe ea:))) si u nu mai pazi screensaverul de la telefon:-w k ti`am zis eu k ii trece:p ( just ignore) :)))

Cosmin spunea...

:-j doar screensaverul mi-a mai ramas
doamne sunt lamentabil,la fel ca faptul ca imi comentez singur blogul

Sasukita spunea...

Si eu ma simt foarte importanta,deja am aparut in doua postari din ale tale din aceeasi zi...ce mai,sunt tare:))

Doar ca sa stii si tu,nu te sunasem ca sa te trezesc pe tine special,pentru ca stiu ca si mie imi vine sa lovesc pe cineva de fiecare data cand sunt trezita,ci te sunasem doar pentru ca stiu ca esti un aiurit si ma gandeam ca uitasei,asa cum o sunasem si pe Teo:P
Dar oricum vad ca ai avut o zi naspa,asa ca o sa fac ceva ce nu stiu daca am facut vreodata: o sa renunt sa ma iau la ciondaneala cu tine azi:))

p.s:bravo tie ca ai facut 3 postari in 24 de ore:D

Anonim spunea...

Foarte urat din partea ta!