sâmbătă, august 14, 2010

Crema de pantofi

Wow fix o saptamana de la ultimul post.
Adevarul e ca de atunci pana acum 2 zile a fost "Twilight of Peace",ma rog e greu de explicat ce inseamna asta.
Pe scurt o bucatica de Nirvana.Dar lucrurile bune dureaza al naibii de putin,asa ca, cum bine zicea tata"Eu cand n-am ce face fac ceva tu util.Numai tu si maica-ta va plangeti."Normal,eu am blog daca nu ma plang nu mai fac nici posturile alea putine pe care le fac.
Si ca tot am amintit de Nirvana, Kurt Cobain a fost unul dintre cele mai proeminente genii pe care le-a dat planeta asta.
El n-a fost apreciat de societatea momentului(tot timpul se rezuma la parerile altora)pt ca facea ceva diferit,pt mai multe referinte Nirvana-In Bloom.
Oricum ca sa mai ornamentez postul asta trist:

Tot asa sa fie lung postul...


Crema de pantofi

Cand am vrut sa vin la tine odata
Imi pusesem pantofi,papion si frac
Dar la usa statea o camasa dezbracata,
Usa incuiata si-un semn de “Rezervat”.

Am mai venit intr-o zi, fara sa vreau
Doar stii ca nu umblu cu tenesii curati.
Camasa se imbracase,statea sobru un sacou
Si langa usa incuiata,pantofii tai ciudati.

M-am plimbat pana am stricat liftul,
Pana ti-ai curatat pantofii,i-am murdarit.
Cand mi-ai vazut pantofii ti-ai patat cheful,
Eu n-aveam crema,dar tu ai dat cu “Vanish”

De cand camasa si sacoul n-au mai coincis
Eu port numai tenesi resemnati.
S-au bagat sub pat,unde praful i-a admis
Langa manual”Cum sa devii barbat”.


Poezia nu e tocmai "Crema de pantofi"ci probabil ceea ce se gaseste pe talpa.

Partea a2a:

Sociopatia(Tulburare de comportament caracterizata prin absenta interesului pentru alte persoane.)
Am citit pe undeva care sunt cele mai intemeiate 10 motive sa devii sociopat.
Cred ca le-am retinut...


1. Sociopatii prezinta o volubilitate si un sarm (superficial) – Bizar,ca sunt inutile avand in vedere ca sociopatia implica si auto-izolarea.
2.Sociopatii prezinta un comportament manipulator – Hell yeah!!macar sunt si trasaturi utile.
3.Ei nu recunosc drepturile altora – Uhum.Acum stiu de ce vreau sa-i critic pe altii,dar ei pe mine nu.
4.Aceste persoane pot domina şi umili victimele lor, tratindu-le ca pe un instrument – Asta e interesant.
5. Nu au nici o problema în a spune minciuni calm si usor, pot crea, si convinge si pe altii , istorii complexe despre puterile şi abilitătile lor, fiind extrem de convingatoare si chiar si in masura sa treaca teste cu detectorul de minciuni. – Am gasit deja adepti?
6.Lipsa de remuscare, rusine sau vina – Poate asa fac ceva in politica.
7.Incapacitatea de a iubi. – Asta chiar poate fi un atu: no love – no cry!Curajoasa infantilitate.
8.Stil de viata parazitar – Asta da.
9.Numai rareori sunt certati cu legea deoarece creaza situatii in care comportamentul lor tiranic va fi tolerat, iertat, sau de admirat – Vreun dubiu?
10.Sunt greu de recunoscut - Nu sunt sigur de asta.


Trebuie sa fie cea mai a dracului viata,sa te joci de-a idiotul facandu-le rau altora pt ca tie nu-ti pasa decat de cretinul/a pe care-l/o vezi in oglinda.

In fine,prostii si nu-mi spuneti ca va asteptati la altceva de la mine.

Pana la urmatoarea aberatie,
Cosmin.

Aseara vorbind cu Nefertiti(favourite mummy)nu stiu cum am ajuns la reincarnare.
Am facut mai multe teste,ce aveau toate in comun?Ca se pare ca intr-o viata anterioara eram un artist,ii binedispuneam pe oameni.
Nu stiu de ce,dar cred ca eram un clovn.:)

0 comentarii: