duminică, februarie 27, 2011

Forsaken Blog:Same old,same odd?

E duminica seara.Era de asteptat ca eu sa fac vreo chestie idioata(vreun post de exemplu)dar tu ce cauti aici?
Da,Sherlock,am schimbat template-ul si daca ai citit Forsaken Blog inainte,ti-amintesti ca e template-ul de la vechiul blog...
In fine te-oi intreba de ce,sau nu,oricum eu dau explicatii(in primul rand ca e blogu' meu si in al doilea pentru ca ce naiba,imi place).
Am facut chestia asta pentru ca de ceva vreme s-a schimbat ceva in mine,ceva mai mult de fapt si cred ca subconstientul stia asta,dar nu am realizat  pana vineri,cand am auzit de la colega mea de banca,Bibi,niste cuvinte,ironic in fata clasei 10E,a spus:"Cosmin e diferit!"si sincer n-am auzit cum a continuat pentru ca propozitia asta m-a bagat in transa,cand am iesit mi-am dat seama ca are dreptate.Singura legatura pe care o mai am cu ce eram,ce simteam,e doar ala din oglinda.
Si tu te gandesti"Care e legatura intre faptu' ca esti altu' si fata blogului?".Buna intrebare...
Vezi tu de la o vreme posturile mele au avut un tipar:
-Palavrageala
-Poezie-Optional
-Melodie de pe YT...
Daca eu as citi blogu' asta m-as plictisi,si eu nu mi-am dat seama de asta.Din pacate,uneori confortul ma arunca in rutina.Dar gata!
Am zis "Gata nu mai sunt fraier!"n-am mai fost,sunt altii si pentru mine.
Am zis "Gata,incep sa invat!"am glumit.
Dar acum spun gata cu rutina posturilor!Si s-a terminat...
Insa nu pot sa nu postez o melodie care se potriveste perfect cu mesajul postului:
(Fall Out Boy,una dintre cele mai bune trupe de Punk/Alternativ pe care le-am ascultat,pacat ca uitasem si de ei...Pacat deasemenea ca Wentz s-a luat de ska si Stump de R&B/Blues,insa oarecum e bine ca ceilalti doi componenti au format impreuna cu alti mari ai metalului trupa THE DAMNED THINGS,si au scos un album genial,chiar credeam ca heavy metalul e mort si ingropat...Rock Parenthesis Over)

Aseara Catalina...Catu,m-a intrebat ce am mai scris in ultima vreme,i-am spus adevarul,n-am mai fost inspirat.Ma rog si daca eram nu faceam cine stie ce...
Si mi-a venit sa-mi citesc "creatiile" si vreau sa va spun,dragi critici,ca ati facut o treaba lamentabila DE CE NU MI-A SPUS NIMENI CA POEZIILE MELE SUNT STRUCTURATE PE UN FIR EPIC?Au forma de compunere de copil de clasa a2a:
-Introducere
-Cuprins
-Incheiere
Asta e alta chestie pe care vreau s-o schimb si o voi schimba!
Si cum am zis nu prea am avut inspiratie,doar strofe aiurea si totusi am gasit 2 care-mi reprezinta starea de spirit:

"As sta pe bancuta cu tine mereu,
Dar daca totul e la fel mi-e greata.
M-as ruga dar azi m-am trezit ateu
Si ma grabesc  ca-n fiecare dimineata..."

"Mi-a spus candva o bufnita tacuta,
Sa fac ce cred ca vreau si simt,
Visele sunt clipe,ca viata-i scurta
Si-as trai etern daca as avea timp..."

Nu sunt Eminescu.Niciodata nu am vrut sa fiu.Si sincer "I don't care what you think as long as it's about me...",melodia a devenit imnul meu...
Si poate va indemnati sa dati click pe titlu si sa lasati comentarii,nu-ti trebuie un doctorat sa o faci.Spun asta pentru ca sunt pana in gat de ferestre pe desktop"Iti spun aici ca n-a mers sa las comentariu..."

Not the same old,same odd
Still Cosmin 'though...

PS:Ma duc sa-mi fac un sendvis(apropo am gasit reteta pentru sendvisul perfect,va povestesc eu)si sa citesc poezile iubitului Catalinei care mai mult ca sigur imi vor taia din aripile lirice...See ya

2 comentarii:

Raluca spunea...

interesanta schimbarea asta a ta ti`a prins bine :)..si faza cu altii fraieri good point:)) am inceput sa cred si eu ca numai esti fraier :> da astept si faza cu EA ca sa ma conving X_X
p.s. Te domin! :))

Anonim spunea...

Si ca sa nu zici ca sunt rea :"> uite ca iti als comentariu b-)

Dragut post, dragute strofe , ma simt bine ca ai amintit de mine 8-> :))
Sper sa te ti de cuvant si sa respecti tot ce ai zis ... :-w

C.