miercuri, martie 02, 2011

3 Stella Artois si sarmale la plic....

"All I want is another good time 
It's Friday night and Sunday's saints have gone away 
They're out of sight 
All I want is another good time 
It's Friday night, and if we're all going down in flames 
I think the devil just called my name..."
 (The Damned Things - Friday Night)
 E refrenul unei melodii care e aproape un drog pentru mine (@-) );de cand am dat peste albumul Ironiclast,am recapatat gustul infantil pentru heavy metal(ca tot mi-am amintit...)...

Uhm,salut?
Initial am vrut sa fac postul asta de ieri dar doar in lista mea erau vreo 6 bloggeri cu posturi la status,si n-am vrut sa fiu si eu original.
Teoretic a inceput primavara,practic 1 Martie a fost o zi d'aia de baut vin fiert/un ceai si de cautat cu ochii inchisi pe sub patura,ghidati doar de respiratia celuilalt...Fuck off,iar ma prostesc...
Eu,poate spre rusinea masculinitatii,am baut un ceai.Nu de alta dar am fost cu colegele la Cheers,si-am luat pizza speciala,si-atat de speciala a fost ca mi-a cauzat o indigestie extraordinara.(ca nu cred ca mi s-a tras de la cele 3 Stella Artois),oricum daca e dupa traditia cu babele ziua de ieri mai mult ca sigur si-a ales-o d-na.Francu(x_x am crezut ca am scapat de blestem,ce ingenuu am fost - Cred ca juma' de liceu a vazut cum ne certa in fata cancelariei:-j;de la o vreme atat mie cat si lu' Alex ni s-au schimbat starile atunci cand o intalnim pe...peste tot.Daca la inceput ma enervam si Alex se facea ca nu o vede,acum se enerveaza el in timp ce eu intru intr-o criza de ras frenetica.Se inchina intr-o zi cand a vazut cu cata pofta rad...).
Bun,cand am zis mai sus de heavy metal am zis ca mi-am amintit de ceva,sau de fapt de cineva...
Draga "ganditorule/o" care consideri in continuare ca ateu=satanist(Nu ca m-ar deranja,eu sunt foate liberal,e doar o chestie de principii,la fel ca numele la romana),trebuie sa-ti spun ca ai o gandire retrograda,incuiata si spalata bine de aia carora li se spune"oamenii lui Dumnezeu".
Ia zi Einstein,daca nu cred ca e un mos pe-un norulet deasupra mea,de ce naiba as crede ca e unul cu grataru' gata sub mine?Pentru ca ascult rock?Ia-ti toata gramada de clisee si bagati-le pe unde iti intra si vino sa-mi spui ce gandesti cand vei putea s-o faci singur.
Ma rog chestia asta e inutila,nu vor ajunge aici pentru ca toata lumea stie ca eu de fapt fac parte dintr-o secta malefica si vreau sa va prostesc sa va alaturati noua.
IL VENERAM PE F.O.C.A.!!!

Apropo de foca,morsa,sarmale...
Ca tot a fost ieri 1 Martie,si ce "martisoare"le-am luat fetelor,mai bine lasa...De la Alex ma asteptam sa nu fie prea darnic,dar eu m-am dezamagit,seman cu mama,sunt zgarcit o_O...
In fine,de cel mai original martisor a avut parte scumpa noastra colega Sarmaluta(Mirela pentru cei nefamiliarizati cu pseudonimu')si anume un plic de condimente pt sarmale inscriptionat cu "ca la mama acasa"(fix unde m-a teleportat ea acum ceva vreme).
Si Emilia cand a vazut martisorul a zis"Woah!Sarmale la plic!"Probabil va imaginati ce expresie de "WTF?"aveam,mai ales datorita hiperactivitatii mimice.
Presupun ca nu i-a placut,asta era si ideea,dar din cate am vazut acasa l-a luat.Oricum,detaliu a la Cosmin.Am o mica manie,nu-mi place sa mi se puna cuvinte-n gura,da' cui ii pasa,nu?

Ultima data am zis ca va dau reteta sendvisului(se pare ca varianta autohtona e corecta) perfect,dar intre pizza de ieri si ideile Ancutei de bucatarie traditional-simplista mi s-a taiat avantul gastronomic...
Chiar:gatit in excursie=>Iza.
Nu m-am tuns,"uh,uh"-ul Izei a sunat destul de convingator...

Am spus destule,cred,sau nu,conteaza?

...Cosmin...

PS:FOB - Dance,Dance!

1 comentarii:

Raluca spunea...

hmmm FOCA =)) bai faza cu sarmalele a fost geniala pacat ca ea n`a gustat gluma da who cares ce faci foca =)) mmda am innebunit de tot din cauza ta ca tu mi`ai dat seriale cu RObotzi =)))) Si ma rog "ce vrei sa ne gatesti noua orez uscat ca la chinezi acolo eu snt regina la stat in baie=)))" (citat din ancuta) :))) whatever :-j