sâmbătă, februarie 19, 2011

I want pancakez!

Si saturday mornin' rain is falling,s-a dus mitul zilei de duminica.
Vreau sa schimb creier!
Nu prea e folosit,"virgin"cum spune domnu' Lunca,care vineri ma mananca;
Nu prea e folosit,dar e foarte uzat,atat fizic cat si moral.Prezinta semne de Alzheimer,schizofrenie,sociopatie disfunctionala,tulburare de personalitate schizoida,tulburare de indentitate disociata,insomnie si-o constiinta nenorocita.
Caut un creier fara nimic din cele enumerate mai sus si daca are mai putini lobi cu atat mai bine;mi-ar folosi si-un cerebel.
Si acum cei care citesc se vor intreba care e treaba cu "anuntul"asta.
Pai m-am saturat sa tot gandesc lucrurile.Macar daca le-as gandi pe toate.Si nu stiu de ce naiba le gandesc ca sunt o persoana impulsiva,a dracu' de impulsiva chiar,pe impulsurile mele va manca Alex clatite la B22 tot liceul.
Mi-am cerut toate scuzele pe care trebuia sa mi le cer,am facut toate lucrurile pe care trebuia sa le fac,si totusi am niste nopti de liliac.Maximum 4 ore pe noapte dorm.
Cine asculta azi-noapte pe la 3 cum ploua?
De doua saptamani incerc sa vorbesc cu o fata;14 zile si nimic.Daca nu m-ar interesa as face uz de sociopatia mea(i-am zis disfunctionala ca nu merge tot timpul),dar asa imi fac griji ca un idiot.Plus ca ieri am mai avut una din intalnirile mele de gradu' 3 cu tot ce e inanimat.Woah!Aproape un an de cand n-am mai imbratisat un perete.Ma rog ieri am scapat portofelul langa ea,la masa aluia care vinde carti in liceu,m-am aplecat,evident nu m-am uitat cum ma aplec,am testat duritatea mesei cu propria frunte si mi-au picat ochelarii,daca m-a vazut m-am ars.
Vorba lu' Alex:"Asta a fost scena de film."Da, fraierul care face prostii cand se apropie de fata.Un clasic.
Se pare ca s-a demonstrat ca  daca o melodie e ascultata la prima ora influenteaza ziua.Acum imi dau seama de ce atata alergare si zbenguiala pe suncile mele,alarma e "Na na na"-MCR si niciodata n-o opresc,inainte era orice de la AC/DC ffs.Se pare ca pana la urma "vitamina muzicala"nu era o legenda.
In fine azi am inceput ziua frumos:

Si cum stiu ca Alex nu va da,cat timp va fi elev la CNNG,o portie de clatie.Mi le fac eu.Ca tot mi-am amintit de bucatarie,vasele de aseara...

Gotta luv pancakez!!

Cu micul-dejun in minte,
Cosmin.

PS:Traieste clipa,ca nu se stie ca te calca unu' pe TROTUAR!Si eu trebuie sa invat pt olimpiada la geografie.Genial,sa-mi bag **** -_-

I'm not gonna stay here and wait!
'Cause I'm a man that will go far,find the moon and reach for the stars!!
I'm right for the first time!
I got a bulletproof heart,you got a hollow point smile...

1 comentarii:

Raluca spunea...

"am trecut peste" x_X macar incerci sa-ti schimbi gandirea, subliniez INCERCI :-w ca pana la reusit mai dureaza. Si zici ca ai fost la scoala ieri degeaba ah?:| pan la urma ma satur eu si ma duc eu la ea si ii zic : auzi e un fraier care sta dupa tine d cv timp da nu stie cum sa iti zica nici macar buna" :)))
"stai sa-mi fac un ceai" :-h