marți, februarie 08, 2011

...in a bag,in a box,put an X on the floor...

Azi inspiratia mea chiuleste.Asa ca n-am facut decat sa ma uit ce copil cretin am fost in ultimu' an.
Doamne cate prostii am scris.Aproape Cartarescu am ajuns.
Shame on me!
In fine cum am zis inspiratie n-am asa ca voi posta doua din poeziile mele(evident).
Prima e cam veche dar  asta-i un blog de rahat de ce continutul sa fie diferit?


Curiosii nu mor repede

Mi-amintesc noaptea din acea toamna.
Ti-era sete de sange si mie foame de aflat,
Semnul de pe gat ma condamna
Si timpul vine,trece dar m-a uitat.

M-ai facut sa fiu insetat,
Dar nu m-ai invatat sa beau,
Goleam vreun suflet neinsemnat,
Ochii goi si sinceri ma priveau.

Ma uit in oglinda cand e soare.
Imi vad coltii murdari de tine,
Semnul de pe gat cum dispare
Dar vampirii n-au reflexie,stii bine.

Un vampir n-are prea multi amici,
Mai ies cu noaptea din cand in cand.
Eu am colti si doua semne aici…
De ce ai esarfa si o cruce la gat?

P'asta am scris-o ieri.Si cum nu stiam ce titlu sa-i pun m-am uitat la ceas si aia a fost:

Noua si noua minute...

Iar mi-am amintit de ea azi-noapte
Mi-amintesc mereu cand privesc pe cer,
Ea e pura si s-aprinde in soapte
Iar eu sunt corupt,rece ...stingher.

Si ce-as vrea macar o noapte trista,
Sa se ghemuiasca langa mine timid
Pe perna ei , unde timpul nu exista
Patura ne-ar fi cerul,si soapta ghid.

Si ne-am pierde, ametiti de-un gand,
Ascunsi intre sarut si mangaiere,
Umbrele ne-ar privi luminand
Camera ei,universul  meu  cu stele...

Dar m-am trezit cu privirea reticenta,
Cu dimineata si multi nori pe cer,
Inca se vede acea stea efervescenta
Si eu ma departez rece si stingher.

Cred ca-i destul.
Am o intrebare:
Ce ati face daca maine ar fi ultima voastra zi de viata?

Tot incerc sa realizez cum pot fi atat de idiot,
Cosmin.

Oficial imi merge bine...


PS:Colegele mele,cand strigam ca dementu' prin clasa "Saramalute"si dadeam din cap aiurea nu faceam o criza de schizofrenie.
Hu za fac iz Fat-Frumos?

1 comentarii:

the MAN WhO sold the world spunea...

Dacă mâine ar fi ultima ziiiiii...aş mânca o ultimă porţie de spaghette! :D