duminică, februarie 06, 2011

ZOMFG!!!!...What the...nimic...

6 februarie 2011,sfarsitul lumii...Neah!
Deci 6 februarie 2011,16 ani 6 luni si 2 zile voi implini peste vreo 10 minute.
Dimineata asta n-a fost curent si mi-am zis sa incerc ceva nou:ganditul.Pardon,GANDITUL(cauta atentie,ca o anumita colega)!
Si m-am gandit la inceput la uh...uhm...ma rog asta nu conteaza.Apoi la uhum,uhum,uhuuuu...ma rog nici asta nu conteaza.
In fine dupa multe chestii care nu conteaza am ajuns la faptu' ca azi se fac 6 luni si-o zi de cand am chitara,si cred ca stiam mai multe chestii la ea inainte s-o cumpar.
Acum 6 luni prin timpul asta stresam pe cineva pe messenger cu"N-ai nimic sa-mi spui?"sperand ca poate si-aminteste o chestie pe care a aflat-o ulterior(sunt si eu incredibil,intr-un mod foarte enervant)si"Ghici cine si-a luat chitara..."si aia ca intrasem de la 9 ca sa-i spn ca mi-am luat chitara, ea a intrat pe la 5(da stiu,"i'm so stupid...").
Si in timp ce-o asteptam pe langa Raluca care nu vroia sa-mi spuna ce mi-a luat(si apropo:in viata ta nu mai lua chestii d'alea),altcineva imi arata asta:


Si erau inainte zile in care as fi analizat fiecare nota a cantecului doar sa vorbesc cu ea,dar pe mine ma stresa faptu' ca nu intra cealalta.De ce dracu' povestesc eu asta?
In fine,ce mai e nou?
A da,oficial s-au carat ai mei.
Si ce frumos e aeroportul,am si uitat cum e sa strige la tine"Dadeti-va la o parte,nu vedeti ca mai e oameni pana la ghiseu"unul caruia ii se scurgea din freza de cocalar gelul pe ceafa de comunist din dotare.Si mai e si nu stiu ce important pe acolo.
Dar restul oamenilor niste draguti,mai ales aceia care-ti spun cum sa tii valiza.
Frate,e 4 dimineata,am dormit o ora jumate pentru ca m-am uitat la Fenomene Stranii,n-am avut timp sa beau cafeaua si e o coada kilometrica pana la check-in,CHIAR CREZI CA VREAU SA-TI ASCULT TEORIA DESPRE SUSTINEREA BAGAJELOR?
Si totusi am vazut persoane remarcabile.Ce Sfinxul si Babele,fetele alea sunt monumente naturale,credeti-ma.Nu ca as fi eu Brad Pitt si nici nu vreau sa jignesc,dar serios sunt cate unii care ar trebui sa doneze corpul stiintei cand mor,chipurile alea trebuie studiate.
Intre alte chestii maine incepe semestrul 2 al acestui an scolar.Nu asta era o informatie suplimentara si inecesara.Asa ca spor la absente...uhm vreau sa spun note mari.
Aaa,melodia asta o ascult din septembrie si inca nu m-a plcitisit si eu de obicei ma plictisesc de melodii in maximum 2 saptamani.Mago de Oz special pentru Alphy...
Click me
Nu pretind sa va placa.
Apropo de muzica.Am vazut ultimu' clip al lui Jesse J.(cred)un fel de Gaga dar mai R&B,care ca si ea si Justin Bieber(sincer mi-e mila de pustiu' asta)masini de spalat creierul si facut bani.Titlul melodiei nu l-am retinut dar in fine zicea ceva ca nu vor bani ,vor sa faca oamenii sa danseze,ca toti au pret si nu mai stiu ce si ei vor sa fie diferiti.Si apoi ma uit asa din pura curiozitate malefica pe iTunes cam cat costa melodia.O nimica toata,10 dolari.SI ma-ntreb cum p...dracu' poate fi atat de ipocrita.Dar dupa ma gandesc platesc s-o ascult pe una care zice ca nu-i trebuie banii mei.Da,da perfect logic.Pana la urma nu-i vina ei ca-i merge treaba,doar profita.SI mi-a adus aminte de Puya.Asta tot acelasi lucru il face de cativa ani.Tot critica societatea actuala si el e mai comercial ca Smiley.
In fine,am spus suficiente prostii pentru azi,cel putin.
Cand joaca Barca cu Arsenal?
I have such a sick mind...
Ca intotdeauna,
Cosmin.

Gimme more,gimme more,gimme more...

PS:In urma catorva accidente domestice incep sa cred ca cineva plateste o vrajitoare sa-mi rup gatul.Nu cred in chestii d'astea dar am lasat dulapul deschis,m-am grabit.Mi-a picat dusul,hai,aveam sampon in ochi.M-am lovit de usa,sunt prost,dar arunc telefonul sa pice in pat,ajunge in capul meu;sterg prafu'imi pica imprimanta tot in cap;am iesit afara 5 minute mi-a picat un turture.Dupa saptamana asta,operatia lu' Chivu la cap eu un fleac.Ca mi-e frica sa arunc ceva in jos ca poate tot in capul meu aterizeaza.Si totusi sper sa fie doar un sir ciudat de coincidente,dar daca nu e asa...
(Cine oi fi)Iti fac voodoo!Am un robot Bionicle care,depinde de cum ii pui pusca,e baiat sau fata.Ca eu sunt ateu dar cu un punct ezoteric.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Daca imi aduc aminte bine ultima data ti`am zis ca astept urmatorul post..ce`i drept am avut ceva de asteptat da` sa zicem k ai fost singur:))) n`ai avut inspiratie:p iti trebuia caietul meu cu inspiratie:) hmm si cum zici ca e singur? cam dureros pana acuma cred, din ce ai scris u acolo:))) mmmda..cred ca nu te vad maine la prima ora (franceeza >:P) :))) vezi sa nu`ti taie astia curent apa etc :-s sa nu uiti sa le platesti :)))