marți, februarie 15, 2011

Unde am plecat si unde am ajuns...

Ce faci FOCA?
Si-a mai trecut o saptamana.Ieri cica a fost Valetine's Day.Dar cine sa bage de seama?
Da,mi-a bagat Mihaela o inima rupta pe gat,dar am fumat-o si altceva?Mi-am luat noii ochelari,dar si p'asta cine da doi bani?
Azi am vazut cine era posesoara celeilalte jumatati si ma bucur c-am facut-o scrum.
Am dat test la fizica si l-am facut praf,dar praf.Nu ca ar fi trebuit sa fac ceva doar am citit alea de la 7.35 la 7.55 pe holul liceului.Si va intrebati ce mama dracu' fac eu la ora aia acolo.Insomnie.De-o buna bucata de vreme nu mai ma odihnesc noaptea.Intre constiinta,nervi si emotii se face o cacao sentimentala care nu-mi da pace.Dar iar ma plang si nu am chef.Apropo de plans,great song,great song:
P'asta o ascultam vara trecuta cand cica eram indragostit si-mi miorlaiam pe aici iubirea.
Nu e matur deloc ceea ce fac,ce simt,cum simt.Dar de cand vreau sa fiu matur si inima respecta logica?
Teodora imi zicea aseara ca sunt cel mai matur din clasa si eu o i-am zis ca sper ca se refera la clasa a2a,ca la 10D e clar cine e idiotu' care topaie,se enerveaza,se supara si zice ca e bine,aurolacul ala sentimental.
Dar in fond,cred ca stiu si eu ca timpul trece si nu doar pentru mine.Mi-am adus aminte de-o carte,recomandata de Sorina,"Mecanica inimii",autorul nu-l mai stiu.Nici dupa 8 luni n-am citit-o.Mai tin minte doar ce mi-a povestit.Un baiat care in loc de inima are ceas.Avea o singura regula,sa nu se indragosteasca.Insa s-a indragostit si dupa multe peripetii(ca doar e o carte) o gaseste pe fata de care s-a indragostit(pentru ca evident e o carte)si ea se indragosteste de el(e o carte!)si pentru o perioada de timp e"numai lapte si miere".Dar la un momentdat el devine gelos,si nu pe o persoana,pe visele iubitei lui.Se temea ca ea poate fi fericita fara el,lucru de neconceput pentru pusti.Si dupa ce temea il chinuie pe el,el pe ea,ea pleaca.Se intoarce la patul lui,acum mult prea mic pentru el.
Cand mi-a zis ca parca ar fi scrisa despre mine,am zis ca e o alta gluma de-a ei.Dar stand si analizand toate rahaturile pe care le-am facut in ultima vreme,avea dreptate.

Inca un cantec,de data asta al trupei Queen.N-am mai ascultat de mult si aseara ce-mi veni sa mai caut prin giganticul folder "Music",in discografia Queen am gasit....

Si partea"I'm a man that will go far/Fly the moon and reach for the stars..."pe langa faptul ca e geniala mi-a creat un confort spiritual,pentru ca mi-am dat seama nu ca nu am pentru ce sa lupt ci ca inca nu am gasit acel "ceva/cineva",desi credeam ca da.
Si da azi n-am vorbit cu ea.Nici cu ea.Cu una pentru ca mi-am calcat destul pe orgoliu,prefer sa ma urasca.Cu cealalta pentru ca mi-e frica sa gresesc,lucru pe de alta parte perfect normal pentru Cosmin.Oricum nu cred ca o sa ajunga niciuna din ele pe aici.Una pentru ca mi-a dat ignore si cealalta nu mi-a dat accept.Lucru rational avand in vedere noua mea adresa de mail(*cough*mad.cook*cough*)si eu mi-as da ignore.
Nu sunt fraier!
Well,this was pretty much it.
Cosmin...

PS:Maine ma duc la sport!


I think I am dumb,
Or maybe just happy
Think I'm just happy!

I'm right for the first time!
Love, gimme love,gimme love,I don't need it
But I'll take what I can from your heart
And I'll keep it!


Tu sa sugi o portocala:-j

1 comentarii:

Unknown spunea...

Ce faci foca? nu e nimic matur in ceea ce zici tu sau faci sa stii! :)) si ti`am zis in legatura cu EA:-j serios ce ai de pierdut? e si maine o zi..sau cel putin o sa mai fie pana ti`o ia altul. n`ai nimic de pierdut daca incerci mai grav e daca eziti atat. P.S. hai s`o vad si pe asta tu la sport OMFG OMFG...=)))