sâmbătă, octombrie 13, 2012

Habar n-am...

Yo!
Iar n-am mai postat de ceva vreme.
S-au intamplat multe.
Scoala de soferi,vacanta,majorat...relatie,in fine toate lucrurile alea care desi te fac sa evoluezi intr-un anumit mod, tin pe loc modul in care ai fi vrut de fapt sa evoluezi.
Azi faceam curat prin documente si am gasit o chestie foarte interesanta. Elevii din CNNG cand ajung in clasa a10a, in primele ore de Psihologie cu diriga fac o lista cu 30 de calitati ale Eu-lui.
Am ras cu lacrimi cand am citit-o pe a mea...


Cosmin este:
1.     Eu sunt eu.
2.    Eu sunt simpatic.
3.    Eu sunt curios.
4.    Eu sunt mai ciudat ca un câine verde.
5.    Eu sunt pasional.


6.    Eu sunt mândru că sunt diferit.
7.    Eu sunt imatur.
8.    Eu sunt foarte imprevizibil.
9.    Eu sunt „al dracu’ de ironic”.
10. Eu sunt răsfățat.
11.  Eu sunt irascibil.
12. Eu sunt veșnic-îndrăgostit.
13. Eu sunt leneș.
14. Eu sunt încăpățânat.
15. Eu sunt ateu.
16. Eu sunt blogger.
17. Eu sunt poet.
18. Eu sunt mare fan Nirvana.
19. Eu sunt inspirat în nopțile nedormite.
20.Eu sunt singuratic.
21. Eu sunt protectorul cauzelor pierdute.
22.Eu sunt curajos.
23.Eu sunt  arogant.
24.Eu sunt foarte liberal.
25.Eu sunt un critic dur.
26.Eu sunt miop.
27.Eu sunt la începutul drumului ăstuia numit:filosofie.
28.Eu sunt predispus la psihoză.
29.Eu sunt plictisit.
30.Eu sunt tot ăla de la început.

     Dar asta nu e tot. Pentru ca eram clasa de SS si deci faceam Psihologie pe bune ne-a mai pus sa facem ceva....

Profilul meu motivațional:

Interese:
- Principalul meu interes în ultima vreme este buna funcționare a organului care ocupă rolul opus rațiunii.Îi se spune inimă.
-  Perfecționarea stilului literar.
-  Să învăț să cânt la chitară ca la carte.
-  Să intru la o facultate de filosofie.De preferat cea din Barcelona.
-  Să învăț cât mai multe și cât mai variate rețete culinare.
-  Să fiu persoana care mă aștept să fiu.
-  India!Trebuie să văd India!


Convingeri:
-  Singura persoană care nu te poate dezamăgi ești tu însuți.
- Nu Dumnezeu l-a făcut pe om după chipul și asemănarea sa, ci exact invers.
-  Cele mai frumoase seri sunt cele de mai.
-  Lupul își schimbă părul și nu năravul.Omul nici măcar părul.
-  Singurătatea te face asemenea unui zeu.
-  Cea mai puternică armă e cuvântul și cea mai de preț comoară,gândul.
-  Uneori cel mai bun prieten e Jack Daniels.

Idealuri:
-  O casă în Japonia.
-  Un restaurant.
-  O carte publicată.
-  O familie.

  In afara de recenta lipsa de interes fata de filosofie si bloggarit, in lista aia sunt inca eu.
    Dar apoi am citit profilul motivational si m-a facut sa rad. Interesele...sa vedem:
-   N-am mai apucat sa cant la chitara.
-   Am luat locul doi la concursul de poezie,deci sa zicem ca ala cu perfectionatul stilului literar e "work in progress"
-   Vreau sa fac facultatea la Bucuresti.
-   In ultimele luni am "gatit" doar sandwichuri.
-  Am descoperit cate boli poti lua numai dintr-un aeroport indian. Mi-a taiat cheful.
-  In legatura cu ce fel de persoana vreau sa fiu,in afara de ultima luna am facut o treaba geniala. M-as fi pupat daca as fi putut. Si aici as include si primul "interes".
         Convingerile...
      Mie mi se pare de-a dreptul comic.Isteric chiar. Pentru ca le citesc si zic "Da, asta-i Biblia mea!", si apoi apare cate o persoana si uit de convingeri (mai putin aia cu religia; nu ma converteste pe mine noua profa de religie nici pe rug daca ma pune!), calc pe ele ca pe gazonul marcat cu grija "Nu se calca pe iarba!", si desi cand toata aventura-i gata trebuie sa realizez ca "La dracu', sunt imposibil, am mereu dreptate!" e un "Stiam eu" cu gura altuia, parca nevoit oarecum sa descopar ca macar odata nu stiu toate raspunsurile.
   Woody Allen a zis intr-unul din filmele sale (nu mai stiu care ca eram "high" din medicamente de raceala si era pe MGM): "Niciodata nu suntem prea batrani ca sa nu mai gresim macar o data."
    Sunt greseli pe care vrem sa le facem, si greseli pe care le facem fara sa vrem,jucand un rol de doctor House sau Barbie sau oricare alt stereotip ne gadila egoul. Pentru ca vrem cu disperare sa ne dovedeasca universul ca gresim, ca exista zone gri pe-o tabla de sah, ca poate nu suntem asa malefici ca omul ala de tinichea care ne priveste pe toti din oglinda.
     Ca sa fac referire la Biblia reala, omul a mancat din Pomul Cunoasterii Binelui si Raului, asa ca teoretic avem instincte care ne spun ca ceva " e de naspa,mancati-as".
     Fie frica, "intuitia feminina"(care e o gluma-n sine), golurile in stomac sau naiba stie... Ideea e ca subconstientul ne spune "ba prostule/o ,nu e bine!".
      Culmea e ca uneori, spre deosebire de mine, subconstientul mai si greseste.
    Asa ca te uiti in jur si daca vezi ca poti sari...SARI! Fa-o. Ori ii dovedesti subconstientului ca avea dreptate, spargandu-ti capu', ori realizezi ca de fapt exista o coarda si nu faci bungee jumping ca idiotu'/a de pe Empire State Building fara sa te fi legat.
     Si sentimentul asta te rasplateste mai mult ca un clasic "Aveam dreptate..."
        Bun...Raman idealurile. Sincer de cand am facut 18 ani,poate chiar un pic dinainte sau dupa, s-au cam schimbat.
     Casa in Japonia?Cred ca eram racit atunci si iar imi depasisem doza de sirop.
     Vise de pustan de 16 ani...
    Restaurantul si cartea...Da, astea sunt legitime. Nu stiu cand, dar nu crap eu pana nu dau autografe pe cartea mea in restaurantul meu.
     Si familia? Intai sa iau permisul,bacu' si sa intru unde vreau eu la facultate. Apoi mai discutam.
  
      Cam asta a fost tot, sper ca va mai vedeti pe blogul asta in vreo zi.
      Pana atunci, numai bine,
                                           Cosmin.


0 comentarii: