duminică, iunie 10, 2012

Pentru ca pot...

Salut din nou.


Sunt Cosmin, cred.


Aparent, blogul e altul. Sau nu e doar aparent?
Teoretic am devenit o alta persoana in ultima vreme. Pe aici, pe acolo... in partile esentiale.
Am decis, probabil, subconstient ca e vremea sa ma las sa cresc.
Nu sunt Peter Pan si cu siguranta gura asta de iad in care traiesc nu e Neverland.
Sunt excentric, sunt cinic, sunt mai mult sau mai putin un copil, dar son of a bitch, in vreo doua luni o sa fiu responsabil de actiunile mele.
M-am prins de asta ieri, cand metaforic, aproape fizic, m-am cacat pe mine.

Fetelor, niciodata, niciodata, NICIODATA sa nu faceti gluma cu "Mi-a intarziat...".
NU E AMUZANT!!?!
Decat daca nu cumva esti vreo sadica sociopata si ti-ar place sa-l vezi pe fraierul ala cum ii crapa inima dintr-un atac de panica.
In pula mea, vreti sa ne omorati?
Mai ales eu. Ca prezervativele spun ca nu functioneaza 100% si desi majoritatea se gandesc "N-are cum" eu sunt ala cu "E vorba despre mine,cu siguranta ca sunt in aia 2-3% fraieri."
Pret de vreo 20 de secunde in care respiram ca Darth Vader dupa ce i-ai scos masca, eram dus.
Si ma gandeam "na fraiere ironie, ai ras cu spume la porcaria aia de video a lu' iatan si acum ti-a dat viata muie".
Lasa-ti glumele proaste pe seama noastra ca voi va prindeti imediat ca sunt glume, noi suntem mai prosti si imediat ne cad coaiele. Tocmai d'aia sunt glume proaste, ca le facem noi.


In fine, desi ma gandeam de cateva zile sa mai schimb cate o chestie, ala a fost imboldul suprem.
Pentru ca traiam intr-o lume in care Alex e responsabil de ce face, in curand eu si Mirela, o lume care-l lasa pe Vlad Petre sa conduca, o lume in care prezervativele nu functioneaza 100% in pula mea!
Si nu mai poti sa zici "E vina lu' tata!" sau "M-au educat ai mei prost!" nu, e o lume in care daca pici in rahat trebuie sa faci ca ala din Tehnici Esentiale de Supravietuire, iei o gura de aer si inoti prin el.
Drace trebuie sa incetez sa arunc cu bani in stanga si-n dreapta si apoi sa-l sun pe tata "Tata, stii, nu mai am.",
ca pula mea sunt o fetita lu' tata si am doua coaie care ar vrea sa se opuna da' fug ale dracu' de fiecare data cand il sun pe Batranu'.
Trebuie sa ma las de fumat sau in orice caz sa ma educ intr-o maniera in care fumez mai putin,mult mai putin, Steaua Romana scoate mai putin fum ca mine.
Trebuie sa incep sa fac exercitii, nu sa beau cisterne de bere si cola si apoi sa-mi apar cu mandrie burta desi undeva stiu ca nu toata lumea o gaseste sexy.
Trebuie sa invat sa dau doi bani,fie si ai marunti pe ce zic altii, cica nu poti  exista singur pe planeta.
'tu-i gura masii de specie.
Uneori te gandesti:" Ai dracu' caluti de mare, norocosi mai sunt!"
Trebuie sa invat o tona de lucruri, dar stii ceva?
O s-o fac.
Pe langa faptul ca ma plictisesc incredibil de repede( am record la 15 secunde)si-mi place schimbare orice forma ar avea ea, o sa invat pentru ca pot.
Pentru ca trebuie sa fac lucrul pe care-l face orice adult, sa ma uit in oglinda sa-mi zic ca azi va fi o zi buna si la 3 secunde dupa ce ies din casa "ploua sa-mi bag pula!" sa-mi fac treaba si sa le zambesc frumos scarbelor de oameni pe care ii urasc.


"Cosmin are intotdeauna,vreau sa zic INTOTDEAUNA, intr-o forma sau alta, dreptate."


EDIT: Abia am ascultat melodia asta.Am dat click din gresala pe statusul vreunui anonim in lista, ironic "viata-i de vina" pentru ca melodia chiar imi place.



0 comentarii: