miercuri, octombrie 17, 2012

Despre sarade si starniri...


Avand in vedere ca-n ultima postare, am folosit destula violenta verbala, care, in afara de mici atacuri ici-colo, nu mi-e caracteristica; va las sa cititi unele momente ale mele in care sunt de-a dreptul "dulce".
Ne auzim.
Cosmin.


Jack sensation.

Vinzi minciuni parfumate cu mandrie,intarite de foc;
testimoniu ca fiecare picatura
care se prelinge pe sufletul tau, e-o minciuna parfumata cu noroc.
 Ganduri insetate de-o sticla pe moarte,
ascunse in dulapul cu monstrii din care n-ar trebui sa iasa.
Dar le aduci in fata si umpli sticle goale cu idealurile
 marete care-ti par in dimineata,
doar tampenii intr-un nor de ceata.
 si nu le pictezi regrete;
doar sporadice nopti de vara,cand un gand ciudat,
 pare o idee buna.
e-un gand ciudat,pitit,da'...the hell with it!


Prognosis

“Cand vine Doamne,ploaia?”striga cersatorul
orb din spatele blocului.
E seceta aici jos,  si crapaturile au forma numelui tau
si vantu-i cald,greu
imi scade pulsul in rahatul asta de sauna
stradala, imi fierbe sangele,
am o foame carnala.
Zi dupa zi,s-au facut 5,10,100
e seceta si eu mi-am pierdut contuarul
in grindina asta de chistoace si sticle goale.
In atata fum evaporat din pamantul care
plange dupa apa ca un copil mic dupa tata,
ca mine…
-Prietene orb, nu vad norii nici azi…
-Straine, esti plecat departe,doar ca n-ai ajuns inca,
daca ar fi nori i-as vedea eu inaintea ta;
Mintea ti-ai lasat-o in camera vreunei fete…


Prologul  unei etici familiare.

Și când te gândești mai bine,
Sunt mereu prins în complicații:
-Iubiri, minciuni și crime
Toate luate de la alții.

Ștreang sau nod la cravată?
Moravurile stau-n așteptare
Că-i o dilemă întarziată,
Nu nisipuri mișcătoare.

Insomnia îmi face deochiuri,
 Ceasul s-a oprit stingher
Și pahare goale-s pe-alocuri
Că patu-i o fecioară de fier.

Conștiința mea s-ar sinucide,
Dar îi plac nopțiile albe din plin,
Gânduri molestate și idei rănite
Care nici măcar nu-mi aparțin.


Condoleante, te iubesc

Nu stiu daca ti-am povestit,
Dar ieri te-am ingropat.
Imi pare rau ca n-am venit,
Serialul era prea important.

N-am fost la inmormantare,
Te aud cum strigi in sicriu,
Ma fac surd,aprind o lumanare,
Ma fac orb si nu te stiu.

Ti-am spus ca te-ai intors?
Ma bateam sa nu gandesc,
Dar cand te caut intre morti,
In sicriul gol, nu te gasesc.

Cred ca m-am exorcizat,
Am fost la demoni si vampiri,
Si in Infern te-am cautat,
Am ramas acolo,poate vii.


Ma...

Ma sugrumi, ma spanzari,
Ma legi de maini,
Ma orbesti, ma lasi fara somn
Ma pui pe ganduri,
Ma lasi pierdut, ma gasesti
Ma lasi sa adorm. Pe tine.

Ma alergi, ma torturezi,
Ma lasi singur, ma acompaniezi
Ma supui mie, ma stapanesti
Ma faci sa fiu, ma lasi sa mor
Ma faci sa-mi fie dor..
Ma agati de mine, ma sprijini pe tine
Ma culci.
Ma culci pe tine.
Cine ma....? Cine?





0 comentarii: