duminică, martie 20, 2011

Citez si eu din 2pac!

Da, stiu ca e duminica.Si dupa-amiaza.Dar sunt un trist fara viata sociala.Ce sa-i faci.
Am ascultat zilele trecute in autobuz(pentru ca mediul salbatic al autobuzului e natura sociala in care ma regasesc, nu ca as fi ramas fara baterie la telefon) o melodie de la Taxi.(Nu sunt mare fan al trupei,dar melodia e stupid de geniala)."Citez din 2pac".
Tot zilele trecute ii spuneam cuiva sa nu mai fie asa.Sa nu mai dea 2 bani pe nimicuri.Sa don't give a fuck pe culoarea cerului si constructiile alegorice,profunde si complet originale,folosite de toata lumea,numite pareri.
Apropo de asta,e posibil ca vineri sa fi facut o prostie,dar nu regret.Si asta ma linisteste...oarecum.
Adelina,ghici de ce am facut postul asta?Ca sa ma plang.Da, stiu ca era o intrebare capcana.
Citat din Camil Petrescu(mare scriitor si filosof roman,autor al operelor "Luceafarul","Baltagul","Enigma Otiliei","Mara"(unde se intampla actiunea?) si evident "Padurea Spanzuratiilor",pe asta l-a plagiat Eminescu cand a scris "O scrisoare pierduta".):
"Spune-mi ce blog ai ca sa-ti spun cine esti."
Da,m-ati prins.E inventat de mine.Nu ca Petrescu ar fi murit pe cand Internetul era un dosar clasificat in SUA si URSS,Doamne fereste!Ci pentru ca de fapt era cu Facebookul.Citat de filozof.
Dar in enorma mea ticalosie,am vrut sa va induc in eroare.
In fine.Cercetand cele mai obscure(si credeti-ma ca erau obscure)colturi ale blogspotului si wordpressului am gasit niste bloguri de-a dreptul...remarcabile?
Pline de postari geniale si ale dracu' de profunde de genu':
"Draga blogule,
Azi am fost la toaleta si am ramas fara hartie.Asa ca a trebuit sa bag mana."(I'm such a rude motherfucker!)
Din pacate,cititorii lor(spre deosebire de ai mei:) )stiu ca daca dau click pe titlu (sau in subsolul postului) vor gasi un loc scos dintr-o carte cu Harry Potter denumit intr-o limba sacra si demult moarta:"RUBRICA DE COMENTARII"(ce-o fi insemnand?);asa ca toti isi exprima parerile elocvente in legatura cu postul:
"esti genial!"
"=))))))))))))))))) ft thar tzino tot asha"
"knd a zis mata ca esti prost,nam crezto"Astuia eram tentat sa-i dau un thumb up.
 Ma rog suficient documentar despre fauna internautica,desi cred ca mai degraba se potriveste definitia de vegetatie.Toti legume.
Cum ziceam "I'm such a rude motherfucker!".Sau poate ca nu.I don't give a fuck!
Desi nu pot nega ca sunt urme de remuscari in mine de fiecare data cand fac vreun lucru gresit.Dar constiinta e suprasolicitata de vreo 13 ani de cand a intrat in functiune asa ca nu mai contabilizeaza tot.
Si i-a zis matusimea lu' mama sa nu ma lase sa ma uit la "Highlander"- ce era mai tare ca un scotian de 400 de ani,care locuieste la Paris,are coada si foloseste o sabie japoneza(katana- alea mai lungi si nu atat de arcuite)?(apropo de asta.Cum mama dracului e posibil ca un serial filmat in ''92-''98 sa aiba efecte speciale mai bune ca filmele din aceasi serie filmate in 2000 si 2003?).
Am ramas prea marcat de Duncan MacLeod,from the clan Macleod,si cum facea el numai ce era bine.Aveam 5-6 ani de unde naiba sa stiu ce e ala cliseu.Si totusi dupa 10 ani,desi stiu cat de stupid suna nu pot sa nu incerc sa fac ce e corect.Ca nu prea reusesc,e alta poveste.
Si ca sa vorbesc de ceva din actualitate.Pe Gaddafi il mananca carca.
Nu conteaza cate miliarde de dolari ai scos exploatand petrolul,la ce mama dracului te certi cu EU si USA?Or fi prosti dar sunt multi,...prostule!
Actualitate si Japonia.Sunt singurul care se simte un rahat de persoana atunci cand se uita la stiri despre centrala aia nucleara si japonezii aia care spun:"sunt  doar un om,dar stiu ca altii ca mine au nevoie de ajutor"si se arunca in zona radioactiva?

Cosmin si atat.Din niciun clan.

1 comentarii:

Raluca spunea...

din cauza vremii de afara mi`e prea lene ca sa scriu ceva:))macar mi`am ocupat 5 minute citindu`ti post`ul:)) multumesc ca am avut ce face :)) by the way:-? interesanta postare pana si tu ai ajuns sa vorbesti de japonia :-j