marți, aprilie 12, 2011

Not very good...


    
(Play and read)

Au trecut 3 saptamani de cand n-am mai postat.Nu cred ca v-ati dat seama.Ma rog.
Sunt prea obosit si ametit de astea 3 beri ca sa spun mare branza.
Mi s-au intamplat destule dar  nu prea am motivatia sa vi le spun.
Cred ca are dreptate Catu,sufar de spleenu'(monotonia aia care te face sa-ti tragi un glont doar sa faci ceva diferit) simbolist.
Apropo de asta,din ce ne-a povestit preastralucirea sa mustaciosu' am descoperit ca am trairi de poet simbolist,evident ca doar trairi,creatiile mele sunt banale aspiratii spre contemporanismul asta haotic.
Pentru ca da,tot luminatia sa Mustata,mi-a spus ca scriu sub influenta lui Marin Sorescu,mi se pare si acum absurd avand in vedere ca abia  azi am indraznit sa iau un volum, de la biblioteca reciclata a liceului, al scriitorului(cu care am fost contemporan 2 ani) ca sa ma ingrozeasca teribila asemanare intre ce scriu eu si ce a scris el.
Am zis ca nu vreau sa vorbesc prea mult si am doua poezii care-mi exprima exact starea.Nu trebuie sa va spun ca sunt ale mele ca va dati seama din primu' vers.Amator.

Pseudonimele mele sunt doar identitati.

Odata o sa-ti spun povestea mea,
dar acum nu vreau sa vorbesc decat despre
pustiul retras,nebun,care-si ineaca amarul in
lucruri pe care noi doi le iubim.

Nu stiu mai nimic de el,doar ca-si varsa gandurile pe hartie,
nervii pe corzi si berea pe gat.
Si-si arunca nasu-n vant si privirea o pierde
si se departeaza,se duce unde noi doi nu vom mai fi la fel si diferiti...
Si se-nchide in singurul fort in care nu vei patrunde,
se-nchide unde briza e calda si-l mangaie imaginea ei,
si-i soptesc dorintele si-i tin de urat visele.
N-are nevoie de mine sau de tine,
n-are nevoie decat de ce-l face sa zambeasca,
dar ea e prea departe si el inchis in fort.
Si-si scoate din fort soldatii,ii pune la inaintare
dar toti pier unde vantul e-o adiere moarta.
N-are armata desi  usa neagra,mare si rece
sta neclintita,si briza e moarta si gandul nu trece.
Iar va trimite soldati,si stie ca-i trimite la moarte sigura
dar e prea insusi sa mai fie el.
Si stie ca va ramane-n compania siguratatii,
dar lucrurile sunt prea insasi sa mai fie altfel decat el.
Si stie ca pana la urma doar el va pierde razboiul,
dar pusca e prea incarcata sa mai dea inapoi.

Saracu’ il compatimesc intr-un fel
in care nici propiul Dumnezeu nu l-ar compatimi...
Nici pe mine.
Te-ai intrebat vreodata de ce vorbesc decat despre
pustiul retras,nebun,care-si ineaca amarul in
lucruri pe care noi doi le iubim?


De mult ce-mi pasa...

Sa fiu sincer,mi se cam rupe de tine.
Nu te jignesc stai linistit,doar ca nu ma intereseaza perfectiunea stearpa
si trecatoare pe care o tot ameninti sa intre in viata ta.
Si totusi,daca exista Dumnezeu,ii multumesc ca m-ai facut.
Am realizat ca cele 3 maini,creierul mucegait,ochiul de sub masa
si  fata de la spate nu sunt decat ,decat...
Sunt doar motive sa ma bagi in sertar langa facturile neplatite si
scrisorile nedeschise.
Oricat m-ai ascunde eu tot exist,intr-o forma sau alta
cu trei,patru sau doispe maini
nu conteaza daca nu ma recunosti,stii la fel de bine ca mine ca tu
TU m-ai facut.Si m-ai facut nemuritor.
Ce daca m-ai ucis,eu tot exist
intr-o forma sau alta...
Tu nu poti vedea da’ desi mi-au picat buzele
eu zambesc...

N-am pretentia sa le intelegeti sau sa va placa.Simtiti-va liberi sa fiti cat mai duri cand criticati.Fiti rai.
Mie nu-mi pasa.
Fac ca un prost ce zice ecoul anost dintre plamani,s-ajung intr-una in aceasi pozitie "fraieru' de umplutura".
Tocmai d'aia a-nceput sa ma doara cat mai mult in cot de aproape orice,de aproape oricine.
Prefer sa fiu ciudatu' cu tricouri negre si privire goala,prefer sa fac chestii pe care nu le pot intelege fiintele superficiale,prefer sa fiu magaru' decat inca o oaie din turma.
Prefer sa fiu un fraier decat un "smecher",eu nu behai sa fiu in ton cu turma.
Si am ramas cu o singura chestie de la Robotzi "Escaladami-ai  ****".
Ce poetic am fost azi(si ce ironic sunt acum).
Si eu tot n-am inteles campionatul de fotbal.
Inchei cu niste versuri dintr-una din putinele melodii rap/hiphop whatevs,care-mi plac:

"This is ten percent luck, twenty percent skill
Fifteen percent concentrated power of will
Five percent pleasure, fifty percent pain
And a hundred percent reason to remember the name!
"
(Fort Minor-Remember the name,nu-i asa Alex?)

Care ar trebui sa fie Cosmin,dar mama mi-a pus Marian intai.


PS:Ce profesor e ala care ma pune sa-nvat sa scot medie mai mare?
 


2 comentarii:

Johnny Test :)) spunea...

Uite că poeziile astea sunt mai interesante. Sunt mai expresive, sau cel puţin aşa mi se par mie. În cele vechi căutai prea mult rima şi uitai ce vrei să spui, însă aici exprimi exact ceea ce simţi. :) Poate că nu sunt poet, nici critic, aşa că părerea mea nu contează. Voiam doar să-ţi fac trafic pe blog şi să vadă lumea că ai comentarii. :))

Raluca spunea...

Eu ti`am amintit intr`o zi ca n`ai mai postat de mult :) Imi plac mai mult poeziile astea decat alea cu rima sunt mai interesante si parca te caracterizeaza mai bine si ce e cel mai bine numai ai nevoie de caitul meu cu inspiratie :))Si dupa cum zice cel de mai sus d mn am intrat si eu sa`ti fac comentarii aici :)) Hai, la mai multe postari tataie >:D<