joi, martie 10, 2011

Spring it out!

Hei.
Am baut 2 beri din mai multe motive,in principiu ca erau in frigider,si am chef de scris si cum n-am de gand sa ma iau de "Luceafarul"la care dau maine lucrare,mi-am amintit ca am blog.Ca sa vezi...
Mi se pare mie sau a inceput primavara?Se topeste zapada,e soare la 5pm,cred ca am auzit niste ciripituri(asta sau am baut cam multa bere),am vazut muguri in copaci(si nu bausem bere).De fapt simt ca a venit primavara,simt o nevoie exagerata da a-mi abandona "fortul"(sunt un ciudat si jumatate,sunt extrovertit dar am niste obiceiuri de introvertit de nu pot cu ele-_-)si sa ma plimb.
Azi am avut o energie...BONSAI!(tot cred ca un d'asta i-ar prinde mai bine dirigai).
Ieri mi-am spart ochelarii.Mi-au picat de pe biblioteca si s-a spart lentila stanga.Cum dracu' se sparge o lentila de plastic cazand de la o inaltime de 75cm?Un mister al omenirii.
Or fi ochelarii vechi care le faceau astora voodoo din birou,o fi fost atractia gravitationala marita,o fi fost un semn divin ca noii ochelari nu sunt buni(fiind cei care l-au adus pe acest "nou"Cosmin,stai ca uit ceva...a da,nu cred in povesti)sau doar energia potentiala.
Si iar vreo saptamana cu privirea inramata-n negru...
Si nu,ideea geniala de a merge fara,o lasam pentru cand m-oi opera.Ma calca masinile cu ochelarii la ochi,imaginati-va fara.
Discutam acum cateva zile cu cineva despre bloguri,bloage,bloggeri si bloggerite.Si-am realizat ca bloguiala e noua "fita".Unii le confunda cu Twitterul,altii cu Feisbucul,dar e clar acum daca n-ai blog nu esti nimeni.Ce usor e sa fi original!
Stai asa, de doi ani si ceva eu tot ma plang(cum zice Adelina, pe blog-fie asta,fie cel vechi),asta inseamna ca sunt ca aia de la Harvard cand au inceput sa comercializeze Feisbucul(nu-l prescurtez;pentru mine FB intotdeauna va insemna Forsaken Blog),un veteran.(Simte-te bine, Cosmine!).
Apropo de simtit bine...Azi a fost o zi frumoasa...
Soare.
Semi-caldura.
Briza aia de primavara(*rili big hart*.
Nu am fost prea ciufulit,coada scurta la autobuz,coada relativ scurta la magazin,aproape nimeni nu a observat ca mi-am pus vechii ochelari,am chiulit de engleza cica dand comanda de un tort pentru diriga,respectiv cautand o floare.Si eu tot prefer bonsaiul.
Si hortensia se scrie cu "B"nu-i asa Iza?
Dupa cateva zile in care practic am tras ca un disperat de corzile  chitarei am reusit sa conduc zdranganeala intr-o directie care suna destul de bine;desi are o forma rudimentara atat din punct de vedere muzical cand si liric,cred ca tocmai mi-am scris primul cantec.
Si daca tot vorbesc de asta.Chitara e foarte faina.Dar nu stiu daca e pentru mine.Am descoperit ca am bateria-n sange.Ma simt mult mai bine rupand tobele decat trantind chitara(*heart*).
A venit primavara,iar descopar chestii noi la mine.Si as zice ca ma cunsoc destul de bine.
Pentru ca asta e:primavara e anotimpul meu.
E perioada din an in care ma simt cel mai bine si am dorinta de libertate accentuata.(Poate demonstra perfect chestia asta rubricile de absente.)
'nough said...
Primavara e o perioada,as spune magica da'... Speciala.Da.E speciala.
Asa ca tineti-va inima unde trebuie,de aranjat o aranjeaza vantul.

Cosmin...


PS:Holy sh*t,iar am uitat sendvisul...

0 comentarii: