duminică, martie 13, 2011

Another bunch of crap stuff...

Sendvisul perfect al lui Cosmin:
-Paine(Doh!)
-Cascaval afumat
-Salam trapez in piper negru(=p~;=p~;=p~)
-Castraveciori(pentru ca ma refer la aia mici)in otet agri-dulce
-Putina maioneza pe felia de sus
Ca uitam iar.
Puteti sa schimbati si sa adaugati ce vreti.Asta e doar "reteta"unui sendvis de care probabil nu m-as satura niciodata.Ca tot veni vorba....
(20 de minute si-un raft de frigider mai tarziu)
Asa,cu stomacul plin am mai putina memorie dar vad eu ce fac.

Vorbeam ieri cu un prieten despre muzica.Eu cica rocker,el "housesist"(asa e termenu'?),ne-am inteles perfect(ca orice japonez cu orice mongol/mongolez-corecte amandoua-...).
Am acceptat unele chestii,el altele si asa discutia noastra a ajuns la "Romania".
El baga mana in foc ca ce se face acum in Romania in domeniul muzical e ceva de calitate.
Eu bag mana in foc ca daca serverul de la Google Translate pica si scot astia de pe piata Virtual DJu' singurul lucru care s-ar mai auzi in industria muzicala romaneasca ar fi "Vesnica Pomenire".
Atunci el s-a suparat si a iesit.Alt idiot care n-a aflat ca nu e pacat sa gandesti diferit.Se sumeaza lui Petre si alora care iti intra in casa te stropesc pe fata si-ti cer bani(cica li se spune"oamenii lui Dumnezeu").
Plictisit de moarte si impins de stresul unor verisori(ai dracu' de ingerasi,de fapt ingerasi pe dracu')si mobilizat de cele 2 picioare care se aflau intr-o alta stare de agregare dupa fotbalul de vineri(apropo de asta,nu vreau sa mai aud de Lampard in intreaga existenta!),dar mai ales pentru ca am un stil de viata boem(cum a sunat asta?:>)am iesit sa ma plimb.Si cand ma plimb imi bag castile in urechi sa pot linistit sa nu mai bag "lumea" in seama.Cand am castile in urechi ma deconectez de tot si ma gandesc la tot felul de prostii.
Ce se intampla daca bagi un CD in microunde,de ce naiba nu vad luna,multe chestii care n-ar trebui mentionate si eventual:2 ani de cand fac public ce scriu si gandesc.
Am pus "27"(melodia pe care probabil o ascultati din postul trecut pentru ca nu am aflat nici acum cum fac sa nu fie autoplay) pe repeat si m-am intors acasa intr-un ritm oarecum alert.
Am deschis Chromeul si am scris epicul"forsaken-blog.co.cc"...TEAPA!
A expirat subdomeniul.
Cum era?cum era?
Google,"forsaken blog cosmin",primul link asta al doilea tot asta al treilea da,evident,vechiul blog.
Si-am citit toate cele 47 de postari si da trebuie sa recunosc:doamne ce copil bolnav eram!
Si-apoi am inceput sa citesc posturile astuia si nu au facut decat sa-mi confirme faptul ca eram un copil bolnav!
Pana vara trecuta.Comparati primul post din iunie cu ultimul din august.
Forma da sa semene,continutul nu.
Oricum cine mi-a zis sa tac ca spun prostii,avea dreptate.
Doamne cat rahat am mancat!(Stiu ce urat suna dar asta e realitatea.)
Cate prostii am spus.Si ce ma sperie cel mai tare e ca stiam de atunci ca sunt prostii.Deci am mintit.o_O
Da, urasc minciunile.Desi spun destule,din cate se vad.
Da,am principii si constiinta.Stiu ca voi muri de foame nu te agita.Dar asta nu-mi impiedica ideile idealiste(asonanta sau aliteratie?)sa circule libere prin capul meu de wannabe-filosof agitat.

O chestie importanta:Mens oricat de sana ar fi daca nu e intr-un corpore la fel de sano iti da un "Lampard lipsit de vlaga"pe teren.Si-am zis ca nu vreau sa mai aud de numele asta...Si daca asta duce la o febra musculara atunci cand primesti o vizita surpriza ai unor veri iesiti din Iad si a unei matuse care e soacra lu' Satana insasi,care ar suna-o pe aia cu finantarea economica(mama)la primul tacam pus aiurea si tu vrei sa te duci sa-ti dea o bere colega ta(Apropo:La multi ani,Raluca! scuze pt ieri)e ca si meciul lu' Figo pe Bernabeu cand a zis ca pleaca de la Real.(Uuu ce mi-a dat cu fotbalul azi...)

Mai are rost sa-mi scriu numele?


1 comentarii:

Raluca spunea...

Multumesc Cosmin :) si lasa ca iti dau eu berea candva:P pacat ca nu ai fost cu noi aseara a fost tare fain :))) da stiu cat de mult te`ai bucurat pentru seara in familie :))) whatever :-j pana la bere te multumesc maine cu prajituri si bomboane :))