joi, aprilie 22, 2010

S. de la inspiratie...

Intr-un mod bizar,inspiratia se-ntoarce acasa de bunavoie.Intr-un mod bizar,viata le aranjeaza pe toate;intr-un mod bizar,un zambet face uneori mai mult ca milioane de cuvinte.

Nu stiu.Poate excursia asta la Iasi a fost portalu' catre o noua etapa din viata mea.Mi-am gasit inSpiratia,dar se pare ca mi-am gasit si "fratele mai mare",cel care "le are"cu viata,oportunitatea mea de a fi ,macar o data,cel care este invatat,nu cel ce invata.
O sa fiu succint azi,ca beneficiez de inSpiratie,si nu vreau s-o uzez repede:).
Am procreeat o pseudopoezie,un evantai de cuvinte,prinse-n plasa de paianjen a imaginatiei mele,nu tocmai sanatoase...

Clar spre obscur:

Suflete incandescent,
Privesti uimit scantei
Si c-un suflu inocent,
Le uzi,le arzi,le iei.

La pompa de alimentare,
Golesti rezerve de energie,
Marcate de condeie-nselatoare:
"Nu S. poate!Nu S. stie..."

Sub pecetea timpurie
Buzele-ti stau tacute,
Iar obscura-mi bucurie
Vrea din ele sa se-nfrupte.

Sub crestedul forjat,
Se ascunde un vis pur...
De coruptie format,
Din cuvinte-un abajur.

Sub pieptul tau maiastru,
Bate-n ritm de adunare,
Bateria de policastru:
A inimii chemare.

Si cu zambetul luat,
L-ai pus intr-o palma pustie;
Un cadou,cu-o nota,agatat:
"Ba S. poate! Ba S. stie..."

Ca sa inchei in aceasi mod discrepant in care am facut-o ieri,o sa adaug si-o melodie:


S-a dus la culcare,
Cosmin,Scaraoschi mic,
Nu cel mare.

0 comentarii: