sâmbătă, aprilie 24, 2010

Daca...

Azinoapte,mama probabil ma-njura ca volumul televizorului era la maximum;maximum pe care urechea mea exteriora era incapabila sa-l auda,caci eram prea cufundat in ganduri.
Si cand i-am zis lui Lasc ca suntem variante diferite ale aceluiasi program,nu m-a crezut.Normal cum el e 4.0 procesul a fost mai rapid;la mine,un beta timpuriu al versiunii 1.0,procesul a mers mai greu.
Doamne,de n-as suferi de orgoliu cronic,de-as putea dona ceva din demnitatea asta inutila.De mi-ar iesi din cap toate gandurile cu"daca",de-as putea recunoaste...
Dar cum pt orgolita acuta nu s-au inventat antibiotice, am mai adaugat cateva versuri "operei mele literare"raufamate:

De ce...

De ce lacrimi va curg,
Pietre de amethyst?
Stralucirea din amurg,
Le prelinge pe chip trist.

De ce ma privesti sfioasa?
Cerul frant in picaturi
M-a adus la tine acasa,
Nu la mine,nu alaturi.

De ce-ti sunt cuvintele tacute?
Sunt aici langa buzele tale,
Sa-mi vorbeasca sa sarute,
Sa ma certe,sa ma doboare.

De ce ti-e teama?
Sunt aici,te iau-n brate.
Nu e grija sa te adoarma,
Nu e somn sa te agate.

Sunt sfioasa si mi-e teama,
Ca acum imi esti aproape
Si cand va fi vis sau spaima
Vei disparea in noapte.

Mi-e teama,sunt tacuta,
Ca acum tu imi soptesti,
Poate voia nu-mi asculta,
Si ai sa amutesti.

Mi-e teama si plang,
Ca amurgul iar s-a scurs,
Tu pleci,si nu te ating,
Si nu apari la apus.

Mi-e teama si tac,
Dorinta striga tare,
Vreau sa te am,te-atac,
Si dispari la achitare.

Mi-e teama,sunt satula,
Te vad doar de visez,
O fi imginatia mea obscura,
Dar te-omor si te creez.

Pur si simplu nu mai stiu.
Dar stiu ca mi-ar trebui o injectie mare impotriva sindromului homo sapiens sapiens orgoliens,si din cate mai stiu,e o singura persoana poseda acest antidot.

Cosmin.

1 comentarii:

Anonim spunea...

prea frumos ...:D:D