miercuri, aprilie 21, 2010

nu S. stie...niciodata:)

A simtit careva briza aia de fericire,ce-ti bate-n suflet,ca o adiere primaveratica,sporadica,uscandu-ti amaraciunea,si facand-o sa cada?
A avut careva ocazia de a ii fii luminata ziua c-un zambet?
A intrat careva in perete pt ca a vazut-o pe fata pe care o place si se gandea ce sa-i spuna?
A ascultat careva Bach,Vivaldi si ce a mai mixat d-na.Bejan,pt simplu motiv ca era fericit?

Eu da...
Nu stiu ce am...

Pur si simplu respir,pur si simplu sunt eu,si ma agit ca un copil de 5ani,care da anemic cu piciorul intr-o sticla goala,proclamand ca joaca fotbal;ca un copil de 5 ani,a carui cea mai mare fericire consta intr-un robotel,Batman,si ce desene "inteligente"mai sunt in ziua de azi.
Inspiratia,data-n urmarire generala,prin intermediul OTV-ului,revine.Incet,da' cred ca ii s-a facut dor...sau asta sper.
Practic am scris ol compunere de clasa a2a,gen:"Ana are mere.Merele Anei sunt bune.Andrei lustruieste merele Anei."(asta e pt fratica).
Da' am scris-o iluzionat.Iluzionat de marete vise,firimituri dintr-o existenta modesta,niste incurajari,si functia de "Scaraoschi,sef de santier"acordata.
Mas(h)terul probabil ma va face bucatele,criticii vor crede ca e o batjocura adresata literaturii,da' pana la urma e creatia mea si sunt mandru de ea(sunt constient ca poate e unul dintre cele mai simpliste texte,dar inca sunt in etapa de gradinita a"existentei mele literare").


Nu S. Stie...

S. stie ca ziua fara noapte,nu-i.
S.mai stie,ca de bate pe pamant,
Frunze pica,frunze zboara,hai-hui.
Si tot ar zbura,ar pica,si fara vant.

S. nu stie,din pacate
Ca ce e vis,si vis nu este
Devine brusc o realitate;
Dintr-un zambet,o poveste.

A confunda nu S. poate,
Inertia expropriata,
Cu masura unei soapte
Dintr-un sunet transformata.

Caci ce-i un gand,abia anemic,
Real poate sa fie,
Dintr-un vis,un basm isteric
Nici macar S. nu stie...


Ma-ntreb daca ar fi trebuit sa nu postez rateu asta liric;ma-ntreb de ce le trebuie oamneilor "ceva"care sa le dea speranta;ma mai intreb si acum de ce"satana"am postate in dreapta cateva melodii sub genericul "Biblioteca Muzicala";ma-ntreb ce-am;ma-ntreb de s-ar putea atinge soarele;ma-ntreb mult prostii,cu speranta ca-ntr-o buna zi voi fi capabil sa le descopar raspunsul.Acum ma-ntreb de ce am scris asta.

Melodia pe care nu se intampla "minunea"sa am opresc din ascult:) :

Habar n-am ce am vrut cu postarea de azi,oricum asta e o alta intrebare, al carei raspuns trebuie gasit.

Ma despart,azi:
Satanel,sef de santier.

0 comentarii: