duminică, aprilie 24, 2011

Urechiuse got busted!

Aveti noroc,azi din respect pt societatea pe care o urasc,o sa fiu mai reticent in ceea ce priveste comentariile la adresa bisericii/religiei.
Insa nu pot sa nu rad cand ma gandesc cum alergati voi dupa lumina sfanta aprinsa de-un chibrit isrealian(alea din Romania sunt chinezesti si-o dam in religie-fuziune cu lumina sfanta de la buda...uhm Buddha sau cum o fi)si eu...
Ei bine eu,am tras iepurele de urechi si ghici ce?N-a facut oua,nu.Doar o sticla de Jack Daniel's si-un pachet de Dunhill albastru,uat mor can ai easc?
Si ce linistit stateam eu cu prietenul de toata viata,sau cel putin de vreo 2 ani,Jackie,cu Dunhillu' care se mistuia linistit in scrumiera si cu chitara chinuita de mainile mele de animal,cum zice Elena.
Si suna Alex.Altu' mai crestin ca mine.In timp ce ma-sa mare era la biserica el o ardea pe sampanie.Si zic ca o ardea,ca multe scantei a trebuit sa faca becul ala care s-a spart de la dopul sticlei.
De ce m-a sunat?A da, cu mesajul ala generic.
Cum tot platisem 170 Roni factura luna trecuta,am zis n-am cum sa ma las si luna asta(oricum recordul de 320ron nu stiu daca-l mai bat),dai mesaj la toata agenda.
Ca sa primesc in schimb reclamatii.
Dupa ce i-am inchis lui Alex,secunda urmatoare suna batranu'.
"Nu dormi ma?"
"Ia zi,Sherlock,daca dormeam iti mai raspundeam?"
"Sa-ti fie rusine!"
"Nici dupa 16 ani nu te-ai obisnuit cu sarcasmul meu?"
"Nu de asta,da' ce mesaj e ala ma?"
"Huh?"
"Am stat aici 2 ore sa-ti scriem mesaj si eu si maica-ta,l-am chinuit pe frac-tu' sa ne ajute si tu 2 propozitii?
Si la amandoi la fel."
"Tata ala e-un mesaj pt toata lumea,nu..."
"Aaa,adica noi suntem toata lumea!"
"Hai tata,mai vorbim maine."
"Sa nu crezi ca scapi!"
"A da,atunci ce mi-a luat iepurasul?"
"Da ai dreptate,mai bine vorbim maine."

O alta chestie legata de mesajele astea.Toate,dar absolut toate replyurile pe care le-am primit contineau,intr-o forma sau alta constructia"Paste Fericit alaturi de cei dragi.".
Si acum ma intreb,pe langa legitima intrebare WTF?!?,de ce trebuie sa fie pastele fericit alaturi de cei dragi?
Prietena...uhm,uh,uh...mai zic ceva?
Pe langa faptul ca sunt cu o ora in inainte:mama e-o isterica,tata un panicat,fratemiu e blond si singura bunica cu care vorbesc e cu vreo 5 luni mai mare ca mine,s-a dus mitul cu familia.
Prieteni,mda numa' ca aia care au suflet sa stea departe de fortul meu ca dau drumul la catel.
Si sunt fericit.
Evident,pentru ca mereu il voi avea pe Jackie si daca se termina iau altul.
Sau putem sa privim din celalalt punct de vedere,de ce trebuie sa fi alaturi de cei dragi doar de sarbatori?
Eu zic ca trebuie sa fi alaturi de ei cand au nevoie,si crede-ma n-au nevoie de tine sa manance un ou sau niste miel sau stiu ce alte elemente culinare mai apar de sarbatori.
Si daca ai nevoie vor fi si ei alaturi de tine.
Dar eu am complexul de Superman,eu trebuie sa ajut,nu sa fiu ajutat,altfel ma simt jignit.
Ca tot am ajuns la chestia asta,doamne ce prostie imi trecuse prin cap cand am iesit din dus.
Dar trebuie sa-mi tin in frau dorinta de a ajuta oricat de mult mi-ar pasa.Am facut destule prostii.
Si din prostii am invatat.
Am invatat ca sa-ti traiesti viata ca si cand maine n-ar mai fi,e aiurea.Da,e mult mai important prezentul decat viitorul,dar tre' sa te gandesti putin si la ala,pentru orice eventualitate.Tocmai d'asta am o lista o chestii pe care vreau sa le fac in viitor,apropiat sau nu.O voi posta si pe aia.

Am vazut un trailer al unui film.Se pare ca Pamantul si-a creat o replica,unde totul e exact la fel.Si acum vine intrebarea aia : daca exista o copie a mea acolo,oare a facut aceleasi greseli,oare are ce am eu?Are mai mult,mai putin?Cum ar fi viata mea daca as fi luat alte decizii?E acel eu mai bun ca acest eu?Fabulos concept!
Numa' ca Hollywood si-a bagat picioarele-n el ca sa-l faca o drama-romantica.Fuck off...

Ma rog,Paste Fericit sau ce-a mai ramas din el.

Cosmin.

4 comentarii:

Raluca spunea...

buna faza cu taicatu =))) mie mi`au zis ca inva na venit iepurasu ca acuma incepe sa umble prin magazine pe acolo :)) Si pentru faza cu bunicaaa.. ti`o iei tataie! :)) hai ai grija de Jackie ca ii e urat singur :)

Anonim spunea...

VAI DE CAPUL TAU...NU CREDEAM CA ESTI CAPABIL SA SCRII ASEMENEA LUCRURI DESPRE PARINTII SI BUNICII TAI....AI UITAT CA AI FOST MIC SI AI AVUT NEVOIE DE EI...ACUM CA ESTI MARE ...CREZI CA NU MAI AI NEVOIE???? TE URASC PT TOT CE SCRII PE NENORICITUL ASTA DE "BLOG" ..."DESTEPTULE"....si cei care-ti tin isonul nu sunt decat niste RETARDATI.

Cosmin spunea...

Data viitoare cand ma insulti,nu uita sa scrii si numele...;)

Anonim spunea...

nu e asa important si daca o sa te schimbi poate nu va mai exista o "data viitoare"...