luni, aprilie 18, 2011

Simple things are boring....

Hei.
Stiu ca e cineva care vrea postul de joi.
Stau cateodata si ma gandesc(ca sa vezi,creierul,mic cum e el,nu e pus sa se umple de praf)si ajung la o singura concluzie: sunt prost.Spus din tot respectul pt mine(respectul de sine e la fel de mare ca scarba ce mi-o creez),sunt PROST.(Apreciez confirmarile.)
De ce?
In primul rand pt ca cred in oameni.Oricat de mult as uri societatea,oricat de mult m-ar enerva,oricat de multi raposati as aminti,oricat de multe obiecte spun ca le valorez mai mult decat persoanele,sunt prea erou sa-mi piara speranta ca oamenii sunt buni de ceva.
In al doilea rand,am o conceptie prea instanta a vietii.Consider ca timpul e imprevizibil si trebuie sa faci in fiecare moment ceea ce crezi ca e bine si daca gresesti,macar regreti ca ai gresit nu ca ai stat degeaba(Cum se vede foarte clar in antetul blogului.)Pt ca asta e legea firii,intai gresesti s-apoi regreti,sau nu,dar oricum e absurd sa regreti inainte sa gresesti,si totusi se-ntampla.Tocmai de asta vad notele doar niste cifre pe-o bucata de hartie,banii o teapa curioasa-eu-ti dau o hartie,folie de plastic whatever,cu vlaicu pe ea tu-mi dai un tricou,eu-ti dau un grigorescu s-un enescu tu-mi dai un pachet de dunhill,eu-ti dau un caragiale tu ma lasi sa vorbesc la telefon in continuare,marca de schimb,desenele.
Si-n al treilea si poate cel mai relevant rand,imi place sa-mi complic viata.
Cel mai bun exemplu,ce-a zis diriga?Filosofia e aiurea,e de tot rahatu',cine e prostul care vrea bac la filosofie?
Acum sunt 2 posibilitati,prima si cea probabila,daca  tanti Geta ,femeia care ne-a spus ca psihologia pe care o facem e foarte tare,a zis ca e aiurea,adio 5 la filosofie sau,cel mai probabil in desene animate,sa fie atat de tare incat d'aia sa nu-i placa ei,si-atunci 10 la bac,dar cunoscandu-mi bafta iau Bacu' cand pleaca Basescu de la Cotroceni.
S-apoi(sa ma plang sau sa nu ma plang,aceasta e-ntrebarea...)...
Ma rog,eterna dilema cosmineasca:fete sau fete?:)

ANUNT:
Legat de tona de invitatii pe care le-am primit pt Pastele asta...

NU,nu vin nicaieri sa ma uit la unul cum se imbata s-apoi sa ne strangem in jurul lui si sa radem "cat de beat e asta!".Cu siguranta n-am de gand sa merg noaptea la biserica s-aud 3 babe cum se cearta in timp ce popa repeta ce zice in fiecare duminica s-apoi sa ne plimbam in jurul bisericii intr-un ritual de care si aia din sectele satanice ar zice ca e ridicol.
Iar cei care au de gand sa se prezinte la mine,vor avea parte de-o mare surpriza,nu le deschid usa.Oooops am stricat-o.
Lasati fraieru' sa-si faca de cap singur.

Si abia astept iepurasu'.Vreau o sticla de Jack Daniel's si pe cineva,dar iepurasu' e bulangiu si ea...Ma si vad doar eu cu batranul Jack,singuri.Epic.


Asteptand o lobotomie,
Cosmin.

Voua cum va atarna?

0 comentarii: