sâmbătă, februarie 04, 2012

It ain't much but then it's just enough...

Si-a mai trecut o saptamana.
Si ninge.Si nu se mai opreste.Si cica dureaza o eternitate iarna anu' asta.
Ma simt din ce in ce mai dezamagit de incalzirea globala.
Unde mortii ei e primavara aia lunga?Vara ca un iad,toamna ca primavara si aurolacii fericiti ca a nins o saptamana pe an?In special primavara aia lunga!
Ne-au mintit oamenii de stiinta. Hai sa facem proteste!!
Daca planeta ar fi putin mai proasta si n-ar incerca sa se raceasca singura poate as invata si eu mai multa geografie.
Neah.As invata la fel de mult.Ma rog, putin.Whatever.
In fond, toti revenim la ceea ce suntem fundamentati sa fim.
Sunt, intr-un mod bizar,prea sociologic azi.Dar, hei asta mi se da bine.Ma puteti invinovatii?



Probabil ar fi trebuit sa ma inscriu la olimpiada aia, ca la cum imi merge mintea despre cat de cretini suntem, oamenii,as face un tratat nu o amarata de lucrare de faza nationala.
Dar cum am zis suntem stupid de recursivi.Si eu nu sunt o exceptie.
Am zis ca ma las de fumat,am zis ca slabesc,am zis ca ma pun pe invatat...si o tona de alte chestii.
Si de fiecare data cand incerc...ma plictisesc.Si revin la obiceiurile care nici macar n-au avut timp sa se invecheasca.
Nu pentru ca as fi slab.O da,daca Dumnezeu ar exista ar stii ca testiculele mele reprezinta cel mai dur metal existent,dar sunt comfortabil.
Cred ca mentalitatea mea de "carpe diem" ineficient m-a afectat destul de mult.
Prefer satisfactia momentana in fata celei de lunga durata.
Din unele puncte de vedere e de-a dreptul stupid,din altele,stiti prea bine ca am intotdeauna dreptate.
De unde a plecat asta?
Hmmm,cred ca de la faptul ca m-a intrebat cineva de ce prefer o cola acum si nu patratele in 2 luni.
I-am raspuns "Cosmin.Incantat."si dupa fata n-a inteles.
La mine mereu a fost vorba de motivatie.
Motivatie puternica => determinarea supraomului.A mea, ce sa mai...
Degeaba imi spui ca pot avea plamanii sanatosi peste 20 de ani cand eu consider ca ziua de azi e cel mai bun cadou pe care-l pot primi.
Sunt un underachiever pentru ca nu traiesc maine,scriu acum.
Si cel mai bun lucru la care pot spera e sa reusesc sa-mi stapanesc dorinta patologica de a-mi face probleme doar ca sa ies din ele sa-mi arat ce mare geniu sunt.Doamne fereste sa fiu si eu linistit!
Absolut mereu ne vom intoarce la ceea ce suntem.Dar daca suntem norocosi vom intalni oameni alaturi de care,uneori, ne vom intoarce acolo si alteori, sa zicem ca au destinatii mai bune pentru o vacanta.
N-ar trebui sa incercam sa pastram distanta sau sa ne agatam de alte persoane care credem ca ne vor lasa in pace pentru ca nu ne inteleg;
asta pentru ca cel mai bun gand intr-o zi noua e ca ai cu cine sa-ti bei cafeaua.
Mai devreme sau mai tarziu,ne vom satura de gustul amar al cafelei solitare.


Si a fost o incheiere a la Scrubs.
Cosmin.




PS: Ca tot ziceam de recursivism,inchei cu o melodie. As fi pus Stereohearts care ma obsedeaza de vreo 2 zile, dar imi place mai mult asta:)

0 comentarii: