vineri, iunie 03, 2011

Ganduri

Long time, no see, huh?
Păi cam așa e.Având in vedere că vechea mea unitate centrală,unul dintre obiectele cele mai dragi mie, s-a stins din viață acum 2 săptămâni.
Mda,not too much of an ironic today, huh?
Păi cam așa e.
De ce?
Nu prea mă simt nici in stare,nici motivat să explic.
Pot spune doar că unii oameni sunt născuți să facă ceva specific.Ei bine,eu sunt născut să fiu prost.
Foarte concisă motivația: nu știu să învăț din greșeli.
1 an frate,1 an a trecut și idiotul de Cosmin face același,dar exact același lucru nenorocit.
Diferență?
Ai putea spune că anul ăsta și-a strâns frumos ce-a mai rămas din orgoliu și s-a cărat în liniște.
Și-n liniște a rămas.
M-a pus dracu să mă duc la marea țeapă interliceală (că țeapă e,CNNGul a rupt,dar de ce să recunoască asta?).
Singurul motiv,pe lângă o încercare subtilă de a îmi cere scuze,pentru care am făcut postul ăsta este să anunț că azi: 03.06.2011,eu:Cosmin M. Bumbăcea, 
AM RENUNȚAT LA FUMAT!
O fi pseudo-pneumonia aia de ieri că voiam să-mi extirp plămânii la cât de tare mă durea-n piept(cine mai statea ca ultimul boschetar 20 de minute în potopul ăla și-apoi încă 40 leorcă-n autobuz?),o fi cardiomiopatia Takotsubo că am inceput să prezint simptome,dar no more smokin for me.
Cu toate astea nu pot spune că durerea din piept,cea de azi, îmi va trece cu Nurofen.


Știi cum se potrivește melodia asta,acum?Better than ever.

E ceva în mine,inima,orgoliul,nu știu dar simt că ceva e măcinat rău de tot.
Mi-a trebuit să fiu Dr. Love.”Mai dă,bă,sfaturi acum!”
Nu contează ce ghiveci ești și cât ești de mare,trandafirii întotdeauna cresc în grădină.


Cosmin.


O să revin cu un edit.
Da,în sfârșit am și eu diacritice.

2 comentarii:

cattu spunea...

diacriticeeeeeeeeeeeeeee :X:X:X:X:X:x

Raluca spunea...

NU CREEEED! tu fara tigari no way X_X
Tre` s-o vad si pe asta :|