duminică, iunie 12, 2011

Woah!Încă 1 an...

Salut,salut...
Azi am realizat și eu ce zi e.12 iunie.
Asta reduce activitatea școalară la doar 5 zile.
5 zile și s-a dus și clasa a10a.Frate!Jumătate din perioada liceului a trecut.
Parcă ieri era prima zi din clasa a9a și așteptam ușor panicat la poarta liceului,cu buchetul de flori,cu cămășuța mov.Parcă ieri am intrat în clasă și l-am văzut pe Petre și în timp ce-mi imaginam că și celălalt coleg o să fie la fel îmi repetam frenetic în gând:”M-a pus dracu'să nu dau la Mate-Info!”.
Parcă ieri a fost prima excursie.Parcă ieri am făcut de serviciu prima dată în liceu.
Parcă ieri...Parcă ieri.
Aproape 2 ani.
Când?Habar n-am.Cred că o fi adevarată aia cu ”Ce repede trece timpul când te simți bine!”
Da,știu.Am o viață de căcat.Și nu știu ce să fac cu ea.
Da,știu.Urăsc să ies in cluburi și-n ce văgăuni de lăutari te mai duci tu,pentru că de fapt sunt un ciudat,inadaptat.
Da,știu.N-am făcut nimic bine la școală.Plus o tonă de absențe.
Dar pentru mine 15 septembrie a fost ieri.
Pentru tine au fost 9 luni de tocit ca un disperat/ă și pupat în cur profesori că să poți să crești cifra aia de pe hârtie total necongruentă cu abilitățile tale raționale, ca astfel să o satisfaci puțin pe frigida de mă-ta să te lase să ieși în club să ți-o pui liniștit/ă cu primul/a cocalar/pițipoancă care-ți iese în cale.
Frustrat?Cred că sunt doar realist.
Perfect?Deloc.Nici nu pretind.Confucius zicea că omul desăvârșit e acela îngrijorat de propiile imperfecțiuni.
Dar eu vreau să-l corectez:Omul desăvârșit nu există.Iar acela îngrijorat de propiile imperfecțiuni trebuie să viziteze un psiholog,căci omul înțelept își vede imperfecțiuniile și învață să trăiască cu ele.
Parcă și aud”Ce fraze de complexat!”, dar știi ceva poți să-ți folosești prejudecățile pe post de ce nu are Leu.


Bun iar o dau în liberalism.Așa că să mă duc direct la subiect:

Cele...foarte multe chestii pe care le-am învățat in anul ăsta școlar...


-Cine are coaie fumează în clasă în prima zi de școală.
-Ghiozdanul lu'Petre chiar nu poate zbura.
-Diriga are niște fixuri care nu vor ieși nici cu electroșocuri.
-Ce începe vara are finalizare toamna.
-Ce începe toamna are tendința de a deveni adictiv.
-Ce devine adictiv trece cu tigări și bere.
-2 cretini pot face absență în prima săptămână:Cosmin și Alex.
-Bunică-sa lui Alex are chiar foarte mult talent la pictură.
-Moș Crăciun există!Sunt eu!
-După C.N.N.G. întotdeauna se face pauză.Respect!
-Cine are coaie îi șterge cheliuța lu'Stan.
-Niciodată nu încerca să-ți motivezi singur absențele la sport,nu știu cum dracu'dar își dă seama.
-Niciodată să nu te duci la test la istorie.Te fuți singur.
-Ori Sucă mă iubește în secret ori am cea mai a dracu' baftă la teza de la geografie.Că opțiunea de a învăța nu că e anulată,dar pur și simplu nu există.
-Cine are coaie îi spune dirigăi adevărul nasol și aceasta nu-l crede.
-Cine are chiloți noi, îi vede Ancuța.Dar probabil uită,că ce naiba,nu toți aveam 4gb de RAM.
-De Crăciun cea mai bună masă o faci cu măsline,iaurt și pufuleți cu ciocolată.
-Niciodată să nu pretinzi că o sticlă de Garrone, și roșu, va sătura 2 oameni un weekend întreg.
-Niciodată să nu spui ”Mergem în oraș!” la 4am într-o stațiune turistică,ruptă de civilizație, urmată de propoziția :”Eu nu sunt beat!”.
-Niciodată să nu verși conținutul unui plic de 3 în 1, când faci demonstrația deschiderii acestuia și să spui:”Eu nu sunt beat!”
-Niciodată să nu-i mai iau lui Alex Fetească.Dulce,seacă,nu contează.Dacă nu-l culcă-n duș îl face să borască pe stradă.
-Niciodată să nu te duci cu iubita-n excursie.
-Niciodată să nu lași cheia de la cameră pe mâna lui Oblet.
-Alex s-a ofticat că am dormit cu Claudia.
-Niciodată,dar absolut niciodată să nu crezi că diriga va observa lucrurile altfel decât diametral invers.
-Niciodată să nu mai fi atent la ce melodie e la B22.O să ajungi să spui toată ziua(ironic)”All day,all night...WTF?!”
-În fața lui Luncă fumezi decât dacă îi dai și lui,altfel strici imaginea liceului.
-”Nu am chef azi...”so true.
-Lenor e suavizant de haine,Pronto e pt podea.
-Ochelarii de sticlă sunt mai rezistenți ca cei de plastic.
-Nu trebuie să mai vorbesc despre ochelari pe blog.
-B22-cel mai al dracu'loc de pe pământ.Îl iubesc pur și simplu.
-Hangover - Best God damn movie.Although Hangover 2 yet to be seen.
-Interliceealul - o mare țeapă.
-Prietenii merg la bere când iei tu însuți țeapă la interliceeal și încearcă să te facă să râzi.
-Prietenii te bagă aproape cu forța într-un concurs de poezie.
-Prietenii sunt cu tine când iei locul 3 la concursul la care te-au înscris mai sus.
-Prietenii sunt cu tine când vânezi puștoaice la interșcolar.(Strict clasa a8a!Pedofilu' rămâne Alex)
-Prietenii îți facilitează informații despre puștoaice.
-Prietenii nu se supără că-i faci pedofili.
-Cu prietenii faci schimb de probleme.


Și încă 2 chestii:
-Întotdeauna să faci ceea ce simți tu că trebuie.Asta îți va face inima să explodeze.De fericire.
-Mereu să citești Forsaken Blog!


Puțin aiurea,dar cum altfel să spui asta:( ;) )



Cosmin.


PS:Yup!Locul 3 la concursul de poezie:>!

2 comentarii:

cattu spunea...

si tu care ziceai ca nu participi :-w :-w

vezi sa nu-ti creasca acum cornite... :))

Teodora spunea...

Frumoase remarci la adresa scolii si a vietii;;)pur si simplu..TRUE:))