sâmbătă, mai 14, 2011

Vineri,13...

E ironic cum un ateu convins ca mine parca ar crede uneori in superstitii.
Ieri,dupa cum probabil v-ati dat seama,a fost vineri si 13.Sincer cand am deschis ochii nu ma gandeam nici la un psihopat cu o drujba care va masacra un oras nici la vreo razbunare divina pentru ce s-a intamplat cu templierii acum nspe sute de ani.
Prima ora,test la romana.Skip.
Asa ca dupa ce i-am urat bafta Iuliei la teza m-am dus cu Enrique in piata.Si daca am avut norocul sa nu ne vada profu' pe geamul pe care se uita mereu cu vedere la drumul pe care mergem mereu,noi,genii remarcabile am reusit totusi sa dam de Mustata.
Cum?
E evident ca atunci cand chiulesti te duci linistit spre clasa ta,prin fata cancelariei vorbind despre contractarea si dilatarea mortiilor ei.
"Fuck off!"
"De ce nu sunteti ma in clasa?"
"Uhm...uh...ne ducem acum?"
"Pai unde ati fost?"
"La magazin."
"A da?Sa nu mai veniti la ora."
Bun a urmat o ora de istorie la care profa n-a aparut.Poate la anul se tine de obiceiul asta.Amin.
Mate la care am fost invoiti de profa de latina pentru o sceneta care se va face in octombrie.
Culmea nu e ca profa nu stia ca suntem invoiti,ci faptul ca nici noi nu stiam.
Am luat o bancuta am dus-o la umbra si fumam linistit.
(Chiar nu stiu ce sa fac cu fumegaiala asta.Pe de-o parte ma relaxeaza,pe de alta ma ingrozeste cantitatea de filtre din cosul de gunoi.Dar am vazut ca unii nu-si mai bat capu' cu mine.>:P)
Cand ne-am intors in clasa mi-a zis Andreea ca va desface cutia cu reclamatii.Asta mi-a dat o idee.
Asa ca am scris vreo 3 reclamatii.Femeia de serviciu omniprezenta,pauzele scurte si uniforma.Cu cata nonsalanta am bagat chestiile alea acolo.Femeia de serviciu nici n-o bag seama,pauzele nu sunt pt mine o problema pt ca iau o pauza cand am nevoie si uniforma...imi mai iau uneori sacoul ala uzat pe mine dar in rest sunt "ciumeg"cum zice diriga.
Bun,si cand ne-am dus sa bag alea in cutia cu reclamatii am trecut ca 2 nesimtiti pe langa diriga si i-am spus ca vom intarzia putin.Asta era planul original.Numa' ca ajunsi acolo am inceput sa jucam carti cu elevele de serviciu,a mai aparut si Vichi si m-a trimis "unde sa termina carrefouru' la etaj acolo" dupa un bec classic"nu d'ala...(aruncare spasmodica a capului, privind tavanul)".
A mai venit si do'soara Rodiana,am simulat o iesire din liceu.Cand s-a sunat:
"Mai zapacitule,iar dau de tine?"
"Se pare ca da."
"Eu cred ca mai devreme doar te-ai facut ca iesi,sa trec eu."
("A dracu' nu e atat de proasta.")
"Ia zi ce ora ai avut?"
"Ora libera:>"
"Ora...i-auzi!Cu cine?"
"Doamna diriginta..."
"Doamna Sarbu, nu?"
"Corect!"
"Si ce-o fi facut?Pregatire cu astia de a12a?..."
(Bine ca a inghitit asta...)
"Ia sa ma duc s-o intreb de sanatate si daca ai absenta!"
(F***-TI MORTII MA-TII!)
Am ajuns in sfarsit in clasa sa-i zica diriga astuia ca e beat apoi cand am iesit mi-a zis mie Zecheru ca pare ca sunt drogat.
Apoi in baie,oarecum cu remuscari dupa toate prostiile din ziua aia incep un discurs retoric in care indicam erorile conductei noastre si sugeram modalitati de a le indrepta.
Daca mi-as fi abtinut hohotele de ras de la sfarsit parca m-as fi crezut.
Ca sa-mi intareasca dubiul cum ca vineri 13 e o zi ciudata,profa de franceza ne-a dat drumul.
Inca sunt uimit de asta.
Am ajuns la B22,ambele mese de biliard libere.Da a fost vineri 13.
La a2a lovitura Enrique a bagat neagra.A fost vienri 13.Pe langa asta a varsat suc pe Sabrina.
Eu am jucat genial.A fost vineri 13.
Si cel mai uimitor lucru,Romtelecom a pus cablul furat de cine stie ce idiot, sta i-ar gatu-n fibra optica.
Evident a fost vineri 13.

Trebuie sa recunosc ca zilele astea in care n-am avut net m-am urcat pe pereti.Si totusi am reusit sa descopar un serial fantastic:Scrubs.Ma rog stiam de el dar nu stiam cu ce se mananca.
E comedie si totusi,la sfarsitul fiecarui episod reusesc sa te invete o lectie.
Ultima chestie pe care am invatat-o: N-are rost sa umblii dupa multe persoane cand tie realmente iti place una.

Pana data viitoare,ganditi-va la o chestie vi s-a intamplat vreodata sa nu stii daca un lucru e bun sau rau?L-ati lasat balta?L-ati dus pana la capat?Poate raspundeti:).

Cu o freza de Prison Break,
Cosmin.

"Tu esti manelist si tu faci breakdance."

1 comentarii:

Raluca spunea...

Pai normal ca nu`si mai bate nimeni capu` cu tine >:P "s`or fi saturat sa-si raceasca gura degeava precum maicata cand iti zicea sa inveti nu`i asa? :)) pan` la urma cine ti`a zis n`a zis`o ca sa`ti faca rau si pur si simplu ii pasa da ma rog e cu totul alta poveste:P interesant vineri 13;) spor la fumat in continuare alex 2:*