joi, noiembrie 10, 2011

Oferta de Apocalipsa...

Am auzit că mâine va fi încă un sfârșit al lumii...
YEY!!
Acum serios. Nu v-ați plictisit de tâmpeniile astea?
Nu și o să vă spun și de ce.
Pentru că vă place să credeți în chestii idioate.Ce naiba și mie îmi place să cred în chestii idioate.
Cred în Batman!Da e adevărat!Și nu,nu cred că lumina lunii reflectată-n geamul spart al casei abandonate de alături e doar asta,e simbolul lui,cam diform ce-i drept,dar e simbolul lui.Vrea să fiu eu Robin!
Deasemenea cred că m-a ales pe mine dintr-un motiv.Vrea să mă salveze de la sfârșitul lumii(toată lumea știe că Batman bate Apocalipsa la cur cu mâinile,ochii,picioarele și gura legate), pentru că vede în mine un predecesor.
Da,să nu vă mirați când un necunoscut chipeș și al dracu'de inteligent o să vă salveze curul.Voi fi eu.


Am o colegă care crede în Moș Crăciun. De ce i-aș spulbera eu visul că un bătrân care își petrece majoritatea timpului cu elfi făcând jucării,mâncând ca spartul și a cărui singură plăcere e să țină pe genunchi copii mici nu o să-i lase un vibrator sub brad?
Ar fi o minciună!
Și Valeriu e heterosexual.
Am un coleg care-l vede pe Dumnezeu și când se cacă.Și deși își petrece viața având fantezii cu colegele noastre cu mâna-n pantaloni, se duce la biserică,se spovedește și postează pe Facebook.
Ce dracu' și Dumnezeu știe ce face o labă ca lumea.D'aia avem chiciura.
Și-n fond mai am un coleg,care se crede cel mai tare din parcare.Și care consideră că singurul motiv pentru care e mai single ca numărul 1 e pentru că toate-s curve și niciuna nu e bună pentru el.
Și Valeriu e heterosexual.
Deasemenea eu cred că o să mă las de fumat.Da,da lu'Vali îi plac fetele!
Din păcate trebuie să vă spulber toate visele cum că mâine va fi Apocalipsa.Așa ar trebui.
Dar vedeți voi Dumnezeu are programare la dentist și ortodontul va fi în operație mai toată ziua.Și poa'să fie și Dumnezeu în sala de așteptare,în cabinetul lui el e Dumnezeu.
Așa că sfârșitul lumii va fi sâmbată.Pentru că e liber,pentru că e prima zi din weekend și pentru că...ce dracu'vă dau explicații,că așa vrea Boss.
Sunt câteva reguli,desigur.
1.Dacă nu beți o bere până la ora 10.00am mâine,vă duceți dracu'...ăsta în Iad.
2.Dacă terminați un joint în următoarele 5 secunde sunteți salvați....Sunteți salvați,sunteți Batman,sunteți Moș Crăciun,ce naiba sunteți Dumnezeu.
3.Dacă mâine nu vă oferiți să-mi faceți cinste cu un rom,cola sau o Cuba Libre, veți ajunge femei de serviciu în Iad.
4.Dacă aveți relații sexuale cu oricine altcineva în afară de voi...vă duceți în Rai.
5.Dacă ascultați Bieber sau Salam,purtați ochelari de soare în încăperi,folosiți șprei în cantități industriale,purtați fuste mai scurte decât chiloții dar mai roz decât rujul,sau alte indicii că al vostru coefecient de inteligență e pe jumătatea unui lemur,ascultați bine: Închideți ochii,numărați până la 3,nu-i nici o problemă se poate și până la 2,nu se supără nimeni, și trageți-vă un glonț în cap.Nu va opri Apocalipsa,dar când se va sfârși,Lumea va fi un loc mai bun.

Lăsând la o parte genialul meu simț al umorului,habar n-am dacă chiar se va sfârși lumea sau nu.
Dar tind să cred că nu.La mine funcționează teoria altruismului,dacă universul se învârte în jurul meu,n-are cum să se sfârșească lumea până nu fac tot ce trebuie să fac și nu spun tot ce trebuie să spun.Și un lucru e sigur,ziua de mâine,sau următorii 60 de ani nu-mi vor ajunge.
În improbabilul caz în care toți fumătorii ăia de hașiș au dreptate...
Un zâmbet familiar,un Dunhill și ceva de la Say Anything te pot face să uiți de cei 4 Cavaleri ai Apocalipsei și cai caii lor care scot fulgere pe coaie.

Apropo de Say Anything:
So suck it,Doom's day!

Cosmin God Complex Bumbacea;)

PS: Mai sunt 2 reguli de care am uitat:

7.Dacă citiți postul: un comentariu=o pilă la Șefu'.
8.Dacă ești un retardat hipersensibil deranjat de aspectul trivial al simțului umorului meu,te înscrii la regula 5. 


1 comentarii:

Raluca spunea...

Uuuu.. ce onoare sa fiu eu prima :) n-am nevoie de pile la tine ca ne intelegem noi destul de "bine" :)) App sa nu uiti foarfeca maine ca avem treaba :-w asa ti-am lasat coment din obisnuinta ca na..fac asta de cand stiu ca scri pe blog d plictiseala:)) Sunt curioasa cand o sa scri ceva si despre noul coleg al nostru ca acum cred ca l-ai cam uitat :-ss bai m-am razgandit numai lua foarfeca ca mie imi e ca o folosesti si pe mine :)) hai ca stii ca nu sunt rea cu tine da imi place sa te supar asa ca si tu faci la fel cu mine >:P