luni, iunie 07, 2010

A mai trecut...

Of!Cum trece viata asta si nu putem face nimic.Cine nu si-ar fi dorit sa dea macar o data pause,rewind sau next?
Crestinismul spune ca Dumnezeu ne-a creat ca sa-L putem peria o eternitate.Ce mi-a fost mie greu sa inteleg e de ce ne-a mai dat viata asta inainte.Banuiesc ca ne-a dat-o,stiind ca ne va astepta o perioada infinita in Rai preaslavindu-L sau in Iad,cica in chinuri.Cred ca viata asta e ultima sansa de a face ceva spontan,sa fim liberi inainte de existenta vesnica si monotona.
Asta daca exista Dumnezeu,daca noi nu suntem doar o specie evoluta(sau mult inferioara din unele puncte de vedere)pe-o planeta norocoasa.
Asta daca teoria universului cilindrico-inelar care creste in sine insusi,este adevarata,daca noi suntem doar cei care au fost meniti sa duca planeta asta la pierzanie.
Greutatea furnicilor de pe planeta este aproximativ egala cu cea a umanitatii.Daca ar disparea ele s-ar produce schimbari de-o magnitudine cataclismica,insa daca ar disparea specia umana,nu s-ar intampla nimic,si singura sabie a lui Damocles care ar sta deasupra planetei ar fi iminenta expansiune a Soarelui.Asta ar trebui sa ne dea de gandit.
Fara sa mai continui epopeea ecologica,si revenind la inceputul postarii,cine n-a vrut fie macar o data sa dea rewind?
Eu,unul,de prea multe ori.Dar nu mai conteaza,nu acum."Oricat de ranit ar fi orgoliul meu,sunt mandru ca am orgoliul ranit"ca sa citez.
In timpul liber am mai scris o poezioara.Nu-i cine stie ce,dar cineva mi-a spus ca e mai buna ca tot ce am scris pana acum.

Cantec de leagan


Suntem din nou singuri,tu si cu mine,

O chitara dezacordata langa-un lac,

Fotosintetizei la luna,sa te adune,

Dar te-am pierdut,steaua m-a eclipsat.


Din nou singuri,o voce si un lac

Asurzind susoteste respiratia

Imi scoti ochii,zambesti necrofag

M-ai culca,dar nu stii incantatia.


Din nou doar vantul si un lac,

In brate,ieri,te-am strans

Dar te-au pierdut,m-au eclipsat,

Nu mai vad,sunt surd, m-au stins.


O chitara dezacordata se aude la lac,

S-a sfarsit eclipsa,s-a dus esenta

Numai e om simplu,a ramas un drac,

Alergai speriata ,te mana credinta.


Daca vreti sa-mi spuneti ceva,click pe tiltu,josul paginii.

Daca tot avem viata asta ca sa facem lucruri spontane,cred ca mai merge sa stai o noapte sa-ti dai pe messenger bancuri cretine.

Trebuie sa-nvat sa-mi pun ideile cap la cap,ca vad ca mi-am bagat piciorul ca deobicei.

Cosmin.

0 comentarii: